för er som vill gå ner 10-15kg
Tvillingsjäl
Jo kommer säkert o fuska lite..Eftersom jag inte kan ta bort styrketräningen!
hur såg en vanlig dag ut för dig gällande maten den första veckan?
Tvillingsjäl
Jo kommer säkert o fuska lite..Eftersom jag inte kan ta bort styrketräningen!
hur såg en vanlig dag ut för dig gällande maten den första veckan?
Idag:
ägg o kalkon till frukost
lunch köttfrärsfylldaubergine
mellanmål fetaost o nötter
middag samma som lunch
Hoppas jag klarar natten..Blir ju jämt hungrig på natten...Vad kan jag äta om jag blir hungrig på natten?banan?avocado? nötter?
Sweet saint
TACK för tipsen!
Så banan ä döden eller?
Jag äääälskar ju avocado så d ä bra o solrosfrön o cashewnötter ä sjyst me
Vill också gå ner lika mycket som du gjort..Vad har du i midjemått nu?(om ja får fråga...)
Du ä sååå duktig!Du kommer att nå dina mål!Jag är säker på det!
Hoppas jag klara dessa 2 veckor...Blir ju så hungrig...O när jag ä hungrig kan ja inte sova
Så har klarat första dagen och är inne på andra dagen..Känner mig hungrig o lite hängig men ska inte ge upp!!!
Natten gick väl sådär, åt lite nötter och en fullkornsmacka vid 04.30...
Therése 2006-07-01
Oj är det inte jobbigt att följa cambridge kuren?Jag skulle aldrig orka det....
Hej tjejjer!
Jag är på min 3e dag i gi rivstart. Det är kämpigt må jag säga men äter allt jag tycker om tex halloumi, feta, avocado, nötter, mörk choklad mm
Ör fortfarande hungrig och måste tyvärr erkänna att jag åt en macka, fullkornsbröd i natt igen, endast för jag var så hungrig..Svårt o få imig mycket protein(tycker inte om fisk el skaldjur)
Hur går d för er?
Jag vågar absolut inte ställa mig på vågen men kommer mäta mig igen på måndag. HOPPAS jag gått ner annars dör jag...
Pust idag är det min 4e dag i rivstart gi metoden...Känns jobbigt..fortsätter att äta min halloumiost och ägg fast d känns fel eftersom d ä så fett...
Vad sägs om o ses i chatten vid 20 o diskutera vidare om olika bantniningsmetoder och peppa varanda?Jag skulle verkligen behöva lite uppmuntran...