Inlägg från: tvillingsjäl |Visa alla inlägg
  • tvillingsjäl

för er som vill gå ner 10-15kg

ha ha nädå..det var ingen semla!

det låter som att du kommer att få en mysig helg! Lite vin skadar inte alls! Jag jobbar ju ikväll så det blir till att krypa isäng när jag kommer hem! Men imorrn blir det nog skidåkning tror jag!! Om det inte är för kallt! Nu ska vi börja käka lite pasta, ris oxå...har ju hållit på länge utan det å ska vi börja träna hårt så måste vi! Spelar ju ingen roll så länge man håller sig till fullkornsprodukter! Längtar efter att träna hårt igen..det var längesen! Men jag är ju klart nöjd med resultaten jag nått..nu ska jag ta de sista kilona med träning å bra GI kost!!

Hur går det för er andra tjejer då??

• tvillingsjäl

Hej! Här är det ca 6 grader kallt skulle jag tro..om det inte blivit kallare under kvällen nu när jag har jobbat...det är bara bra för nu vill jag ha vinter!!

Skulle bra mycke hellre sitta med ett glas vin i näven än att jobba men...det är bara att gilla läget!

lilla-angelina: Hur går den åt helvete då? Ätit onyttigt? småätit? Det är ju bra iaf att du tränar för då gör det inte lika mycke att det går sämre med maten just nu!! Så fortsätt träna!!!

• tvillingsjäl

aha!! Ja choklad är ju såå gott!!!

Styrketräning är ju bra fast det är klart man ska ju köra cardio oxå för att få bästa resultat...styrke bränner man ju inte så mycke på under tiden man gör det...nåja...det är ju iaf träning!!

Gillar du inte att köra cardio eller har du inte hittat nåt du gillar?

• tvillingsjäl

Tjena tjejer!!

Måndag igen å vilket skiitväder!! åkte skidor i lördags å det var såå kul! Vi skulle bara känna oss för lite, jag är ju fortfarande förkyld så jag tog det lugnt men det gick bra! naturligtvis försvinner snön då...

Skönt att höra att din rygg blir bättre!!

Pizza..ja det har jag ätit oxå....började må skit å fick springa på toa....tål inte heller för mycke fett...

Nåja...nu är jag snart helt frisk så nu ska jag träna bort dom sista kilona!!

sweet saint: tror du att du kanske är gravid???

• tvillingsjäl

Tack! jo det är jobbigt att vara sjuk!! Men viktmässigt har det ju trots det gått bra! Har dock inte vägt mig nåt mer..ska vänta ett tag till nästa gång!

hmm...ja det är klart..vill man att nåt ska hända så känner man ju liksom efter lite mer..men jag hoppas verkligen att du är gravid!! Vi har ju oxå kört utan skydd nu så vi får se..jag känner inget speciellt ännu...om jag inte blir gravid nu så väntar vi nog till våren...vill inte ha barn i nov-dec.....

• tvillingsjäl

OJ jessie76! Du var uppe tidigt!! Glad lucia på er alla! Har dessvärre inte fått se ngt luciatåg...

jo det är skönt att börja bli frisk igen!! Hatar detta vädret!!!! nu dröjer det ju innan nästa skidtur...typiskt!!

Foglossning ja....förstår att det inte ska vara så kul..hoppas man slipper det när det väl smäller till...

• tvillingsjäl

sweet saint!

Ja jag känner oxå nästan lite symtom..tror jag... Molande värk i nedre delen av magen...lite lätt illamående idag..hmmm....vet inte vad detta betyder...brukar inte ha så här i magen iaf!! Vi får väl se...

Fasen..jag har inte bakat nåt alls!! Vi ska kolla på hus iaf idag så det är spännande!! Får uppdatera er senare!! Tänk om det skulle bli hus å bäbbe samtidigt!!

• tvillingsjäl
    jag har en känsla av att mina hooters oxå blir större...inte helt säkert dock! Idag mådde jag illa ett tag..inte så att man måste spy men ändå....däremot denna konstiga känsla i magen har jag princip konstant!! Ja men det KAN gå så fort!! En kompis till mig blev gravid på första försöket!!

Vi får väl se..när ska du ha mens? Å hur tidigt kan man testa efter beräknad mens?? Skulle vara coolt att testa sig på julafton å få ett plus..snacka om julklapp!!!
  • tvillingsjäl

jaha...okej! Jag trodde att man behövde vänta tills efter man ska ha sin "beräknade mens" Hmm...kanske ska jag testa då på julafton..eller dagen före?? Jag ska ju ha mens nästa vecka!

Svårt att känna igen symtom som man aldrig haft tidigare eller hur!!?? Man vill ju liksom...

• tvillingsjäl

gomorron!!

Sweet saint: Ja det kan mycket väl vara så att man inbillar sig..jag börjar tro det...jag menar, jag har ju inte mått illa mer än en kort stund igår..jag är dålig i magen men det är ju sambon oxå å han är ju definitivt inte gravid!! men jag har absolut känt mig konstig i nedre delen av magen så...jag tror jag ska testa mig den 23:e!!! Du då??

Igår mådde vi sisådär i magen så det blev fil å en macka till middag, å ett ägg...men det är ju okej...huvudsaken att man får i sig nåt!!

Idag ska det visst snöa om man ska tro vädertanten på tv..jag håller tummarna, jag vill ha en VIT jul!!!!

HUr är det med er alla, hur går det med allt??

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg