• Amy1

Kristianstadsbrudar: ny tråd igen!!!

Hej!
    Nu är gamla tråden stängd, så här kommer en ny tråd för oss Kristianstadsbrudar! Nya och gamla hälsas välkomna!

• Svar på tråden Kristianstadsbrudar: ny tråd igen!!!
  • Smurfan86

Hur gamla är alla här inne då?
    Har ni varit ett par länge innan ni gifter er?

Hos oss har allt gått snabbt..
    Men vi ska kombinera ett dop på våran kommande barn och bröllop

• Min-Ah

Smurfan86!

Hoppas ni hade en trevlig Nyårsafton!

Roger och jag blev ett par 23 juli 2002.
    Vår bröllopsdag, 23 juli 2005 var således även vår treårsdag!

Roger fyllde 40 i augusti och jag fyllde 32 i september 2005.

Vi har känt varandra sedan våren/hösten 2000, då Roger började spela fiol i Låtlaget (ett gäng med folkmusiker här i kristianstadstrakten som träffas då och då och lirar ihop).

När Roger började där var jag fortfarande tillsammans med mitt ex. (vilken jag var ihop med i över tio år, sedan gymnasietiden).

Efter att jag och exet gick skilda vägar (under Christianstadsdagarna 2002) gick det väldans snabbt med Roger!
    När man väl känner att - Nu är det ÄNTLIGEN HELT RÄTT - då är det ju ingen mening med att vänta och gå och "dra ut på det"!

Nu är jag ju mycket lyckligt gift!

• Min-Ah

Marie06!

Hur är det med kärleken nu?
    Jobbigt, som sagt, att ni inte kan ses så ofta! (Hoppas det blir bättre framöver!).

Tänker på Dig och önskar dig/er allt gott nu under det nya året!

Kram, kram!

• Min-Ah

Önskar ju alla andra också här en God fortsättning på det nya året!

• Magnus brud

Hej!

Jag och min sambo är snart båda 25 år. Vi ska gifta oss nu i september. I år firar vi tio år tillsammans och 6 år som förlovade. Det känns lite otroligt. Men allt känns så otroligt bra. Det känns väldigt bra att känna varandra så väl när vi äntligen säger JA! Men, å andra sidan avundas jag er som fortfarande är lite nykära när ni gifter er. Det är ju något som försvinner lite med åren. Men, men det skabli härligt att bli FRU!

GOTT NYTT ÅR!!
    Josse

• Min-Ah

Äntligen har jag uppdaterat min hemsida! (Bättre sent än aldrig... )

Nyare bilder från bröllopet finns där alltså nu!

hem.passagen.se/min-ah/

• Paulinas

Vad kul med lite nytt folk här! Välkomna eller vad man nu säger så här i en tråd :)

Vad roligt Min-ah att du blev nöjd med ditt hår! Alltid kul att vara fin till nyår. Vi firade hemma hos kompisar här i stan, var mycket trevligt.

Idag är första dagen på jobbet sedan den 21 december, lite segt, men skönt att komma igång! Har en del som ligger på hög och väntar!

Tänk, nu är det bara 5 månader tills det är dags med bröllop för vår del! Helt plötsligt är det dags att ta tag i saker och ting! Måste försöka få inbjudningarna klara iallafall och gästlistan, inte det lättaste!

• Paulinas

Hmm, josse? Känns som om jag mycket väl vet vem du är, men har kanske fel? Sjöstrand?

Ett riktigt roligt sammanträffande i så fall!! Har saknat dig och så träffas vid på nätet i en bröllopstråd!?

Jaja, bäst att inte skriva mer om det är fel Josse :)

• Paulinas

Min-ah,

Vilka fina bilder du lagt in. Du ser så glad ut på alla bilder!

• Min-Ah

Paulinas!

Ja, jag var ju så lycklig den dagen! Så det syns ju!

Roger, den stackar'n hade ju migrän natten innan bröllopet, och sov nästan ingenting, så han ser lite trött och sliten ut på vissa bilder!

Är alltid lite segt att börja jobba igen efter en ledighet!
    är ledig ännu en vecka till...
    Tiden går ju alldeles för fort känns det som!
    hade ju gärna varit ledig lite längre om jag kunnat!

Svar på tråden Kristianstadsbrudar: ny tråd igen!!!