14 Januari brudar!!
Hej tjejer!
Har sett några enstaka tjejer som gifter sig den 14 Januari, liksom jag själv
Hur går det med planering etc?
Hej tjejer!
Har sett några enstaka tjejer som gifter sig den 14 Januari, liksom jag själv
Hur går det med planering etc?
8 dagar kvar
5 dagar kvar!!
Hej! Inte så nervös, trots att mycket inte är klart. Tror att nervositeten infinner sig dagen före eller kanske två dagar före, så brukar det vara för mig. Tycker att tiden kryper fram trots att jag verkligen behöver den..
4 dagar kvar
Hur går det för er? Nervösa ännu? Jag är faktiskt inte speciellt nervös ännu, har nog inte fattat att det är på lördag. Vi håller på med de sista förberedelserna, några festhäften är inte ihop sydda och sen skall vi göra klart den stora bordsplaceringstavlan där alla kan se vart de skall sitta. Mamma skall hämta min klänning idag och svärmor skall hämta min m2b's skjorta i morgon (den var nämligen restad). I kväll ska vi åka ut till cateringfirman med vin & älgkött samt gå igenom de sista detaljerna. Min m2b skall även ringa och prata med taxibolaget så att allt stämmer med dem medan jag skall ringa och kontrollera att allt är okej med tårtan. Jag jobbar idag och i morgon men sedan kommer jag att vara ledig. Vi måste nämligen även storstäda huset för det blir väl en del gäster som kommer förbi och kollar på söndag. Mycket att stå i.
Åh jag börjar bli riktigt nervös, kan inte koncentrera mig riktigt på jobbet. Svammlar en massa och är tok glad.
Kvar är:
Bordsplaceringen (ska bara printas ut, gör det dagen innan ifall folk blir sjuka i sista minuten)
Häfta ihop festprogrammen (gör det i samband när bordplaceringen är helt klar)
Göra iordning rispåsarna (väntar på specialris från USA, börjar bli nervös att det inte kommer )
Undrar när man ska bli nervös?
Jusst nu känns allt lugnt, allt faller på plats!
Förutom att två gäster fallit bort.....
Ett par har gjort slut (gjorde inget för vi kände inte henne ändå!) Men en nära vän kan itne komma - hon bor utomlands och måste jobba (inte lika flexibelt som hemma i Sverige)
så nu måste vi uppdatera bordsplaceringen och ta bort två tjejer. Vi som redan har överskott på killar.....
Kaijsa > Samma här, vi har 2 killar för mkt. Hade ett par som var tvugna att lämna återbud i helgen. Tist men det är sånt som händer. Vi är nu 98, helt okej. Har inte så mkt bortfall. Dom som inte kunde kommer är 3st som är gamla och sjuka. En familj som bor i USA, deras dotter som är i min ålder kommer dock. Sen ett annat kompis par
Ja der är ju sånt som händer, så tråkigt bara!
Vi blir ändå 80 pers så det är ju kul!
Värre om man är 30 och typ tre hoppar av.....då känns det mera1
Även om vi saknar personerna (har ju inte bjudit ett "antal" utan individer!)
Men det är väl sånt som händer - men INGA mera återbud nu tack!