• blivande fru Roos

14 Januari brudar!!

Hej tjejer!

Har sett några enstaka tjejer som gifter sig den 14 Januari, liksom jag själv

Hur går det med planering etc?

• Svar på tråden 14 Januari brudar!!
  • Rixie

Jag tänkte sy en raksöm precis i vikningen. Alltså i mitten av häftet. Jag vet inte om du förstår hur jag menar. Tänkte att det ser lite finare ut än om jag bara häftar ihop det. Jag vet ännu inte om det går att göra med fler sidor än två men de jag har sett blir väldigt fina.

• blivande fru Roos

Rixie > Ah okej, då förstår jag. Kommer nog inte funka för oss då vi har rätt många sidor.

• Hemligt ( fast inte längre)

Nu e man snart fru då...

Hur går det för er, nervösa?

• blivande fru Roos

Nu börjar man bli lite nervös... men skoj som tusan är det

• Kaijsa

Jag och m2b undrar hela tiden "har vi glömt något" Men vi kommer inte på något som vi skulel ha glömt!

Allt faller på plats känns det som, vigselprogram och menyer snart klara, ringen hämtat, blommor beställda....osv

• blivande fru Roos

Vi är nästan helt klara, kvar att göra är:

Fixa stayups
    Sista avstämmning med fotografen
    Fixa klart presenterna till gästerna
    Häfta ihop fest programmen
    Göra klart bordsplaceringen & skriva ut (fixas idag)
    Sy på slöjan på diademet
    Gå in skorna

Sen är vi klara

• Hemligt ( fast inte längre)

Nån som vet var man kan köpa strumpeband?
    Kommer nog inte komma till nån "special" butik, så om nån vet om nån av de vanliga butikerna har?

• Hnosse

Jag köpte min i en specialbutik för flera år sedan. Tänkte ge den till bruden som jag var tärna till. Men hon hade hennes mammas och fick på så vis in både gammalt, lånat och blått i samma pryl. Så nu har jag en egen...
    Hade inte tänkt på den amerikanska traditionen med lånat, blått och så vidare förrän mina tärnor började utfrågning. Har ni brytt er om det??

Svar på tråden 14 Januari brudar!!