• blivande fru Roos

14 Januari brudar!!

Hej tjejer!

Har sett några enstaka tjejer som gifter sig den 14 Januari, liksom jag själv

Hur går det med planering etc?

• Svar på tråden 14 Januari brudar!!
  • mumsmums

Oj ni verkar ha allt klart,håller nu på med vigselprogram. Är det ingen mer än jag som oroar sig över alla tal! Hur man snabbt man ska gå till inmarschen osv.

• blivande fru Roos

mumsmums > Ja lite faktiskt, kommer gå otroligt snabbt är jag rädd för, brukar vara så när man är nervös... springer typ fram hahah

Kaijsa > Ja visst är det trist, men vi har lovat att ha en filmkväll med våra 4 kompisar som inte kunde komma så dom iaf får se vigseln på film.
    De 3 gamla från släkten + släkten i USA får se det på film senare.

• Kaijsa

Äh, talen kan man ändå inte styra över !
    Ingen ide att oroa sig!

Man komemr nog inte springa fram i gången tot jag, det ger sig väl med musiken! Hoppas jag!

Hoppas på mera vacker snö - det ska bli plusgrader på torsdag och 0:an på fredag i Stockholm.... Jag vill ha VINTER !

• mumsmums

Jag vet, det är ingen ide att oroa sig för talen, man får vara glad att gästerna vill hålla tal. Én liten fråga, hur tar ni er från kyrkan till festlokalen? Är i stort behov av tips då det vi hade bestämt inte funkar!! Gästerna kommer att hämtas med buss! / En brud i sista minuten.

• Kaijsa

Gästerna åker bussar.

Vi kommer att åka i en Rolls Royce från 1960!
    Sippandes på Champagne!

• Rixie

Här på västkusten skall det regna på onsdag så all snö kommer nog vara borta. På lördag skall det vara växlande monlighet och ca + 1. Vi hade tänkt att vovven skulle få vara med på korten om det var kallt och snö men det går ju inte nu. Vill inte ha leriga tassar på klänningen. Vi har hitills bara haft ett avhopp och det är min sambos mormor. Hon orkar inte med resan på 30 mil + att hon har svårt att gå. Vi har också ett överskott på killar 2 st nämligen men de fick sitta mitt emot varandra så de kan nog hitta på något kul att prata om. Dock har min M2B blivit väldigt förkyld, vi får väl hoppas att han piggnar till.

• Rixie

Vi har fixat taxibussar till gästerna som går mellan stället där de skall bo till festlokalen och tillbaka. Till kyrkan får de åka egen bil, hotellet ligger mitt emellan kyrkan och festlokalen så det blir enklare så. Vi skall åka i en svart XC90 till & från kyrkan. Min pappa har flera veteranbilar men bara tvåsitsiga cabbar och det funkar inte nu på vintern, samt att jag är gravid och jag tror inte att jag skulle komma upp ur någon av dem just nu. När min syster gifte sig så körde hennes man bilen och hon satt bredvid. Men det var ju i juni.

• blivande fru Roos

Våra gäster åker bilar tillbaka till hotellet, tar max 10min.
    Vi kommer åka en Bently (tror det stavas så)

• Hnosse

Sitter här och tittar på all snösom just nu regnar bort här i Partille... Men, men vi kan inte styra över vädret. Hellre att all snö regnar bort nu än på lördag, eller ännu värre modd...

Vi ska gå från kyrka och till festen. Med resa i vår egen bil därimellan. kommer nog bli jättefint med ljuslyktor och marschaller. Tittade lite på bilar men hittade ingen som passade oss. (vi är väldigt "bilmedvetna" båda två) Det är ju vinter och det är inte så kul att släpa ut sin fina bil i snöslask...

• Brummelisa79

Har inte fattat att det är så kort kvar. Bara 3 dagar...ojoj...nu blev jag lite nervös :)

Nästan allt klart!

• Rixie

Lycka till nu alla mina medbrudar på Lördag. Jag kommer troligtvis inte komma i kontakt med någon uppkopplad dator from nu. Jag ska sticka lite tidigare från jobbet idag och är sedan ledig resten av veckan. Vi får väl stråla samman efter våra bröllop och dela med oss av våran stora dag. Kram på er alla!!

• Schnagelina

Två dagar kvar......

Allt klart utom den förbenade discjockeyn som inte hör av sig......

• Brummelisa79

Nu ni...nu är det inte långt kvar ;) :D
    Hur är nerverna?

• blivande fru Roos

1 dag kvar tjejer, sista gången jag är här på ett tag. Massvis med lyckoönskningar till er, och ta det lungt imorgon.
    Kramar!!

• Schnagelina

Hurra! Nu är man fru!

Grattis på er allihopa

• Rixie

Ja äntligen!! Våra kompisar hade överaskat oss och ändrat vårt fordon, så efter vigseln väntade en 12 meter lång vit limosine på oss, snacka om vi blev överaskade. Hoppas att ni alla hade det bra!

• blivande fru Roos

Sitter nu i Indien som en mycket stolt och lycklig Fru Roos. Dagen var den basta i vara liv och inget hade vi velat gora annorlunda nar vi tanker tillbaka pa det. Men gud va dagen gick snabbt, nar man blickar tillbaka kanns det som det var langesedan. Har lite minnesluckor fran vigseln, var sa himla nervos och rord. Grat nar jag laste lofterna, men det ar val normalt antar jag. Nehe brudar, dags for poolen, maken och en paraplydrink Pa aterseende!

• blivande fru Roos

sadar, nu ar aven nicket andrat!

Svar på tråden 14 Januari brudar!!