Göteborg (med omnejd) 2006 #3
Hej alla brudar..
någong gång under dagen bör de stänga den andra tråden.. så jag gjorde en ny igen :)
välkommen till
:D
Hej alla brudar..
någong gång under dagen bör de stänga den andra tråden.. så jag gjorde en ny igen :)
välkommen till
:D
vårbrud, har du nån bild på "din" klänning? *nyfiken* låter lite som en sån klänning jag har tänkt mig.
angående fikan, vilken tid passar för er andra? jag slutar fyra, så jag är fri efter det. antar att ni andra jobbar lite längre dock...
ska snart iväg till skolan nu. gick upp tidigt så ja skulle hinna plugga lite, men d har inte blivit av. e så skönt å bara slappa å ta d riktigt lugnt på morgonen ju.
jag e ledig den dagen :)
*krama om yrvädret* allt kommer bli så bra..
så...
nu har vi fått svar från alla som blivit inbjudna..
nu kan man börja försöka få ihop detaljerna då..
om ett litet tag iaf :)
har inte så bråttom just nu.. finns inte så mkt jag kan göra... men sen så går jag väl omedvetet runt och planera för mig själv ändå.. märker det bara inte längre ;)
Hej på er allihop; Jag kan inte bidra med många tips på bra "fikaställen" men tycker det låter bra med ett ställe som är lättåtkomligt med bil.
Yrvädret; hoppas du mår bättre, hittade ett gammalt inlägg från dig angående det här med viktminskning. Jag kan tipsa dig om Cambridgekuren. Jag har gått ned 16kg på 3.5mån. Kört "ren" kur på veckorna och ätit gott på helgerna.
MiNik; Hur är det med dig? Kommit längre med inbjudningskorten? Vi har enats om tre modeller, nu återstår bara att slåss om vilken, starkast vinner :)
maritim
berätta mer om den där kuren :):D
www.cambridgekuren.se/
eller så klarar jag mig med denna infon ;)
men du får gäran berätta ändå :)
Princessdiamond; Jo, du börjar med att ta kontakt med en konsulent och ni lägger upp den metod som passar dig bäst. Vill du gå ned fort så ska du äta ren kur vilken innebär att du enbart äter tre påsar från C och inget annat. Det finns olika smaker både varma och kalla drycker. Dryckerna är faktiskt riktigt goda och jag har ingen hungerkänsla eller sug efter något annat.
Jag har i snitt gått ned 1-1,5kg i veckan. Helt klart en metod som passar mig bäst.
Yrvädret
Hoppas att du snart känner dig bättre. Det är verkligen inte roligt att känna sig så nere... Jag har köpt fyrkantiga beiga kort som är lite glittriga i ljuset. Kommer att stämpla korten med hjärtstämpel och pricka ut små glittertoppar så att det ser ut som små stenar. Har provat på ett kort och blev sååå nöjd!
princess_e
Jag har kort i min mobil och ett vanligt framkallat kort som jag kan ta med på fikan. Inga digitala foton på klänningen tyvärr...
maritim
är det inte väääääldigt dyrt då??
det brukar det ju vara..
tveksam till om jag har råd..
amelia brud o bröllop - 31 januari
brollopsguiden - 31 januari