• Magga

Magga och Mr M2B har gift sig! I bilder, förstås.

Världens skönaste dag inträffade den 3/9-2005!

Den var värd allt slit, alla besparingar, all nervositet.

Vi länkar här till vår hemsida. Lite privat info har vi tagit bort, men det mesta finns där, inklusive länkar till våra trycksaker. Fråga gärna om ni undrar nåt!

På hemsidan finns också två korta berättelser om hur vi upplevde dagen, och mängder av bilder.

Om det verkar lite konstigt så har hemsidan utvecklats över tid - viss info fanns när gästerna fick tillgång till den, annan info lades till efter hand. Men ni fattar nog!

Vi hoppas på det här sättet få bjuda igen lite på alla bra tips vi har fått här på BT under planeringen, så var så goda och stjäl vad helst ni önskar! Vi har lagat all mat själva, och de recept vi använde oss av finns på hemsidan. De är snodda från alla möjliga håll, främst Ica, Allt om Mat, Arla och några har vi fått härifrån.

Tack, alla som har tipsat, hjälpt till och stöttat, och då främst Tant Pernilla! Du är en gudinna. Svart brud, Johanna - en lat kock och Peppar ska också ha särskilda tack.

Kram,
    Anna & Stefan

web.comhem.se/~u31142755/brollop/

• Svar på tråden Magga och Mr M2B har gift sig! I bilder, förstås.
  • Ior21

Underbar hemsida! Jag blev sååå inspirerad! Tack för att ni delar med oss! Uppskattas verkligen! :)

• liten lilja

oj vad ni var vackra! vilken härlig berättelse och hemsidan är verkligen jättefin. ett stort grattis!

• MinPrins

GRATTIS!!! Vilken stilfull hemsida!! Otroligt fina tackkort ni hade, smart att inte bara skicka ett foto, utan ett helt collage!! Kanske "snor" jag den idén... Vi gifte oss i somras (6/8) och har fortfarande inte fått iväg våra tackkort!

Återigen: STORT GRATTIS till er båda, ni ser ut att ha haft ett fantastiskt vackert bröllop!

• Magga

Tack, allihop!

Vi fick verkligen det bröllop vi ville ha, det kändes som "vi". Vi är otroligt nöjda med det.

MinPrins: Sno gärna - vi har själva snott idén! Till alla gäster som var där så har vi dessutom bytt ut en eller ett par av "delbilderna" till en bild på gästen/gästerna. Det blev personligt och kul, tyckte både vi och de. Om än lite pilligt...

• maria73

Magga,

Vad vacker du var! Annorlunda men alldeles alldeles ljuvligt vacker :)!
    Jättefin hemsida med riktigt fina bilder och underbara berättelser! Inspirerande :)!
    Har surfat runt som en galning efter min bukett och voila, nu har jag hittat den. Ok om jag snor den rakt av? (ska ha cremefärgad klänning m vinröda detaljer så jag tror den blir PERFEKT :)).
    Kommer nog sno lite till....
    Tack för att du delar med dig!

LYCKA TILL!!!!
    Catharina

• maria73

Osså JÄTTEGRATTIS såklart (blev så till mig att d glömde jag :))!!!

• Magga

maria73: Tack! *rodnar lite*

Du får jättegärna sno bukettidén! Det är bara roligt. Det låter jättefint ihop med din klänning. Lycka till på din bröllopsdag!

Och samma sak till er andra, förstås!

• Hemligt ( fast inte längre)

Jätte fin sida, och ett stort grattis!
    Jag fällde några tårar när jag läste era berättelser.

• Bröllopstokiig

Vad fin hemsida! Jätte härlig! Mest måste jag säga att jag gillade era berättelser om själva dagen. Jag riktigt ryste (av välbehag ) när jag läste dem. Hoppas att vi också känner så när det är vår tur!
    Grattis och lycka till!!

• Peppar

Hihi, äntligen lön för min möda att kika in här emellanåt för att se om du skulle lägga in några bilder - man är ju nyfiken

Vilket vackert och lyckligt par!! Och klänningen var jättesnygg, förstås! Stort grattis och lycka till!

Svar på tråden Magga och Mr M2B har gift sig! I bilder, förstås.