MAJ 2006 tråd 4...
msbine: Tackar så väldans!
msbine: Tackar så väldans!
För enkelhetens skull har jag lagt in bilden på inbjudningarna här: spaces.msn.com/smeoratelan/
...ifall nån mer vill se.
mia_maj2006: Jag tycker att det låter alldeles strålande!!
Vi har tyvärr tråkiga nyheter. Min blivandes styvfar (som eg varit mer far för honom än hans biologiska) har varit sjuk i cancer ett tag. Senaste tiden har cancern spridit sig och han blir snabbt sämre. Det är mycket möjligt att han inte kommer att kunna vara med på vårt bröllop.
Varför får man aldrig bara vara lycklig? Tycker jämt att det händer tråkiga saker, antingen personligt eller folk runt omkring sig.
Tack så jättemycket för er omtanke. Tyvärr har vi inte möjlighet att umgås så mycket då vi bort en bit bort ifrån varann. Förhoppningsvis är det bara en svacka och han hämtar sig, men vem vet. Vi försöker se positivt och inte ta ut alltför mycket negativt i förväg, men visst tar det udden av allt det roliga man har framför sig.
Jag har förresten lagt in ett par bilder till på inbjudan samt på infobladet på sidan: spaces.msn.com/smeoratelan/
Tack än en gång för er omtanke och kul att ni gillar mina trycksaker.
FiaMia: Bilden på brudparet har jag snappat upp i höstas nån gång från en annan brud här på BT, så den kan jag inte ta nån cred för.
kattkatt: Måste bara säga att "ert" franska slott ser helt fantastiskt ut!!
kattkatt: Min blivande skulle bli galen av lycka om vi hade möjlighet att åka dit, det är helt i hans smak. Kanske en idé för att fira första bröllopsdagen.
kattkatt: Jag ska definitivt lägga stället på minnet inför framtiden, så tack för tipset.
FiaMia: Jag är inte så svårflörtad. Mail är på g.
FiaMia: Nu svarade jag innan jag tänkt klart. Jag har bilden på hemdatorn så jag mailar i kväll!