Inlägg från: Telan |Visa alla inlägg
  • Telan

MAJ 2006 tråd 4...

kattkatt: Har ni försökt länge? För de allra flesta tar det ju ett tag, inget ovanligt med att det tar minst ett år.

• Telan

Nu har jag lagt in några bilder till på min sida (album: accessoarer). Det är en bild på de vinröda skorna (som jag eventuellet ska ha) och två bilder på tiaran.
    Kom gärna med feedback och säg vad ni tycker om tiaran, den är bara ett prov än så länge. Jag vet inte om jag är riktigt nöjd med den eller inte. Eventuellt ska jag göra nån mer variant utan blommor och med bara pärlor.

spaces.msn.com/smeoratelan/

• Telan

De "röda" pärlorna i tiaran är i verkligheten mer vinröda och bilden där jag har den på mig är provisorisk, håret ej uppsatt och bara för att se hur tiaran gör sig mot håret.

• Telan

Lapinette: Det är kanske bara jag som är lite för mycket perfektionist vad gäller detaljer. Minsta lilla färgerna inte går exakt i ton så blir jag missnöjd, skorna är lite för lila tex Jag övar mig på att tycka att det duger.

• Telan

FiaMia: Blev du någe klokare vad gäller rosorna?

• Telan

Lapinette & mia_maj2006: Kul att ni gillade tiaran!!

• Telan

FiaMia: Ingen fara med blommorna. Jag har själv bara pratat med två florister, tänkte höra med ett par till innan jag bestämmer för vilken vi ska anlita.

• Telan

Åh, vad glad jag blir att ni gillar tiaran. Jag har alltid så svårt att vara riktigt nöjd med saker jag gjort själv men tycker att det är jättekul att pyssla och göra saker. Det blir lite terapiarbete.

Nästa "projekt" blir ljusmanschetter och placeringskort.

kattkatt: Övning ger färdighet och skam den som ger sig! Hälsa din blivande att det är tanken som räknas.

FiaMia: Angående skorna så har du helt rätt! Min blivande frågade mig om jag sett vilka skor brudarna haft på de bröllop vi varit på tidigare!?! Jag har ingen aning så det var väl svar nog!!

• Telan

Lapinette: Tja, enda gången skorna kommer att synas är ju när jag slår klackarna i taket med kjolen över huvudet. Det får man bjuda på.

• Telan

kattkatt: Om jag kan ha vinröda skor så kan du det också!! Jag har velat jättemycket angående detta, men nu har jag bestämt mig för att ha dem. Jag tänker inte bry mig om dem som säger att saker och ting SKA vara på det ena eller andra sätet. Otroligt vad lätt man fastnar i andras tankebanor. Det är mera "jag" att vara lite udda så varför skulle jag helt plötsligt inte vara det på min bröllopsdag?!?

Svar på tråden MAJ 2006 tråd 4...