Inlägg från: Telan |Visa alla inlägg
  • Telan

MAJ 2006 tråd 4...

msbine: Samma här!! Det blir säkert nån "grabbig" fysisk aktivitet typ gocart, klättring, höghöjdsbana eller liknande följt av en mysig middag/utekväll. Eventuellt kan det bli en strippa också för det har min tärna alltid velat ordna och nu har hon äntligen hittat sitt tillfälle. Hon har till och med frågat om det skulle vara okej. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om saken om jag ska vara ärlig.

• Telan

Ooooooo, jag hade glömt jobbet. De kommer säkerligen också att ordna en hippa och de vet man aldrig vad de kan hitta på. Men de känner mig rätt bra iallafall så jag hoppas att de inte kommer att vara alltför taskiga. Vi hade hippa för en kollega för några år sedan och då gjorde vi iallafall inget "pimsamt".

kattkatt: Kul med strippan! Jag hoppas väl på nått liknande, att det görs mer på skämt, för annars tycker jag att det blir lite löjligt. Det är inte direkt att jag går igång på en främmande karl som står och åmar sig i bara kallingarna.

• Telan

lillabunny: Det låter som en hippa helt i min smak!!

Kattkatt: Jag har nyss ätit lunch men nu blev jag hungrig igen!

Befträffande m2b´s svensexa så vet jag inte riktigt hur det blir. Hans bror som ska vara bestman bor i annat land så det blir ju lite knepigt att för honom att ordna någon. Jag tycker att det skulle vara tråkigt om det inte blir någon så jag funderar på att lägga mig i och försöka få någon annan att ta tag i det. Vad tror ni om det?

• Telan

Hej tjejer, hoppas helgen varit bra!
    I lördags var jag till Stockholm med några kompisar, bla tärnan. Vi hittade en jättefin klänning till henne som hon köpte på stört. Färgen är nästan exakt som det tyget jag ska köpa till vår dotters näddklänning som en kollega ska sy. Strålande!
    Sen tittade jag en del på skor också och hittade ett par jättefina vita brudskor, lite mönstrade. MEN jag köpte dem inte eftersom de kostade en hel del och jag har ju mina vinröda...som jag fortfarande velar om...

• Telan

kattkatt: Jag håller med dig. Jag tycker oftast att svartvitt är finast, men INTE när vissa detaljer är med färg, det ser bara konstgjort ut tycker jag.

• Telan

msbine & kattkatt: Ja, tänk hur det var när man var ung och kunde festa obehindrat och vara i toppform dan efter. Nu för tiden känns det som man inte är människa på flera dar efteråt.

• Telan

Lapinette: Låter härligt med skidåkning även om det snöat. Det har det ju här också och vi höll på att inte ta oss hem från Stockholm på grund av masskrocken som var på E4:an.

FiaMia: Vad blev det för rosor då???

• Telan

Jag tänkte också ringa och prata med prästen snart så alla tips om vad man bör tänka på är välkomna!

• Telan

mia_maj2006: Jisses, vad du är kreativ, både tårtor, blomsterarr och vistexter. Va duktig du är. Får man låna lite av texten till visan månne??

Ett stort grattis till kattkatt. Man brukar ju säga att det är smittsamt med graviditeter, så alla ni som INTE vil bli gravida - KNIP! ;-D

• Telan

mia_maj2006: Tack, då gör jag det.
    Låter härligt med fjällen, hoppas ni får bra väder!

Jag är ofantligt trött och seg idag. Vi var ut och åt med jobbet igår kväll och det snålades inte på varken mat eller dricka. Jag tyckte inte att det var så farligt igår, men det känns idag... Jisses, vad man har blivit gammal.

Jag ska prata med ett par florister i helgen och sen bestämma mig för vilken vi ska anlita. Och så måste jag nog börja embossa omslagen till vigselprogram och festprogram. Det blir ju ganska många, så det är väl bäst att sätta igång så det inte blir panik senare.

I tisdags var jag förresten till butiken där jag köpt min klänning för att prova den med skor och de underkläder jag ska ha så att de kan sy upp den i rätt längd. Axelbanden fick också lov att kortas något. Det var tur att jag hade "rätt" underkläder på mig för klänningen satt lite annorlunda med dem under. Något att tänka på tjejer!

Svar på tråden MAJ 2006 tråd 4...