Inlägg från: Mopedvin |Visa alla inlägg
  • Mopedvin

MAJ 2006 tråd 4...

Hej hej, tillbaka från SPA- och skidresa i Siljansnäs! Tre härliga dagar med skidåkning och slappandes i kurbad och i stugan! Mysigt värre!
    Det första man gör är ju att surfa in på BT...Och läser de senaste 10 sidorna som mest består av ring-snack. Så då spinner jag väl vidare på den linjen Vi har ringar av titan båda två, släta kupade. Först hade jag tänkt mig att bara ev lägga i en sten i min förlovningsring men efter att ha kollat på www.vigselbutiken.se så har jag nog ångrat mig. Det lutar åt den här...:
    Kolla under titanringar.
    Tilux, (B)T2009
    eller
    Tilux, (B)T2012

Nu behöver jag råd, någon som har lust att dela med sig av sin åsikt?

• Mopedvin

Fine - ja som Tilux, T2455. men den är ganska bred så vi får se om jag klämmer ner nya ringen på samma finger elle rom jag flyttar över förlovn. ringen till höger

• Mopedvin

Hej hej varit på vift ett tag igen. Var till stockholm med jobbet på verksamhetsplanering. Igår kväll blev det "Golden Hits" så man är lite trött idag. Vem var det som skrev det där om Thåström, jag skrattade gott när jag läste det. Vi gillar också Thåström och vore det inte lite coolt med fan, fan, fan från nya plattan... haha.
    Lapinette: bor du i stockholm eller frankrike? har för mig att du nämt att bröllopet kommer hållas här i Sverige?

• Mopedvin

Idésprutan - fin sida! Men förlovningshistorian kan man bara se en sida på, ska det vara så?

• Mopedvin

Ska alla majbrudars blivande ha frockcoat? Min ska ha mörk kostym, så snygg...
    Tänk om han skulle se jättfånig ut, jag var på bal en gång med en kille som var väldigt kort eller ja,, kort och kort men 170 cm och han hade frack, såg heldumt ut...faktiskt riktigt avtändande

• Mopedvin

Min har väldigt sällan kostym och den han har sitter väl inte så jättebra ser jag nu när han har köpt en ny. Mums! Visst blir man tokkär när man ser dem uppklädda

• Mopedvin

Sitter på jobbet och har en liten skön paus. Hindersprövningen är klar ocj ansökan om namnbyte. Kommer ni att byta namn allihopa eller hur skall ni göra? Själv byter jag från ett -sson namn till ett annat. Ingen större förslust men det känns lite konstigt att inte heta det man hetat i 28 år...

• Mopedvin

MsBine- jag byter från Svensson till Rander. Övar för fullt att skriva min nya autograf...

• Mopedvin

Provat klänningen idag som hade kommit!!! Hur fin som helst...hihih. Köpte även ett halsband. Provade tiaror som jag aldrig gillat men det var jättefint! Så nu blir det tiara

Svar på tråden MAJ 2006 tråd 4...