Inlägg från: Mopedvin |Visa alla inlägg
  • Mopedvin

MAJ 2006 tråd 4...

Grattis MsBine till jobbet! Är lite nervös idag, ska hålla hjärt-lungräddningsutbildning för arbetskompisarna idag...*gulp*

• Mopedvin

Telan - hoppas ni mår ok. Det är som du säger, sorg är inte bara negativt utan för med sig alla möjliga sorters känslor. Igår hade vi OSA-dag... och alla 10 kommer!

Idag kom mitt "gör dina egna tvålar-paket" ! Tjoho!

• Mopedvin

Hej flickor!
    Hoppas alla mår bra, själv är jag ledig idag och har varit och ätit frukost hos en arbetskompis. Nu sitter jag hemma med datorn en stund innan jag skall iväg på Step up. Tänkte på en sak, vad ska ni har för bukett? Jag ska ha något liknande denna:
    www.bernzonsblommor.se/view_image.asp&p2=En%20klassiker&p3=underbart%20röda%20rosor,%20tät%20och%20dramatiskt%20romantisk!

hoppas denna länk fungerar

• Mopedvin

Lapinette - mysigt! Helg igen...tycker veckorna springer iväg! Jobbar i helgen men njuter av ledighet idag och på måndag istället. Nästa måndag ska vi träffa prästen vilket känns bra så man kan planera lite mer.

• Mopedvin

Det blir en svensk präst som flyger ner, lite lyxigt men väldigt roligt. Vet inte alls hur han är, personen som ordnar allt där nere har bokat honom... Men jag tror nog det blir bra. Hur gör ni med språk? Blit er vigsel på svenska och franska?

• Mopedvin

Ja med tanke på att vi redan kommer att vara gifta rent juridiskt..

• Mopedvin

Ni andra då!? Vad ska ni ha för buketter?

• Mopedvin

Msbine! Låter hur gott som helst! Varför havstema?

Lillabunny: Kul, vad blir det för meny?

• Mopedvin

Ja visst, så var det ju! Kul! Vet inte riktigt vad vi ska ha...Svärmor ska göra tårtan och undrade lite.

• Mopedvin

Blir väääääääldigt hungrig när jag läser era inlägg... Mia-maj...buffen låter helt underbar! Är jättespänd på de menyer vi kommer att få välja mellan, har ej fått förslagen ännu från hon som har kontakt med restauranten.

Har lite problem med vad jag ska välja för skor. Har hittat ett par hos henne som jag köpt klänningen hos som var snygga OCH sköna men kostade 1000:- ...lite mycket med tanke på att jag inte kan ha dem efteråt så det lutar kanske åt att köpa ett par som går att ha sedan. Vad tror ni om röda skor till röd rosbukett??

Svar på tråden MAJ 2006 tråd 4...