Inlägg från: Mopedvin |Visa alla inlägg
  • Mopedvin

MAJ 2006 tråd 4...

Jag har också köpt Amelia... Men någon mer blir det inte. Är ju i stort sett klar med det mesta och riktigt SÅ intresserad är jag inte. Bättre att hänga på BT och få tips.
    Ang budget så är jag lite "stoppa huvudet i sanden" -typen... Hm. Men vi klarar oss nog.

• Mopedvin

Hoppas alla har haft en trevlig helg. Vi har varit bortresta...igen... bröllopsplaneringen ligger lite stilla för tillfället, ska surfa runt lite efter frisyrförslag...

• Mopedvin

Lapinette: ska du säga...

• Mopedvin

Lapinette: vad jobbar du med? Hur är det att "pendla" var ska ni bo i framtiden? "nyfiken"

• Mopedvin

Godmorgon alla! Här i Gävle har det snöat och man fick trask till jobbet. Ska försöka leta lite frisyrer idag på nätet, någon som har tips om en bra sida?

• Mopedvin

Vet inte hur jag skall göra med mina naglar. Jobbar som sjuksköterska och kan inte ha långa naglar, har förresten aldrig haft det och skulle förmodligen inte ha det heller om jag inte hade det yrke jag har. Men... nu har jag ju tänkt göra NÅGOT åt dem, vad finns det för alternativ? Vill inte ha långa klor utan lite lagom långa fina med genomskinligt nagelllack.

Handväska...behöver man det?

• Mopedvin

Fia-mia: det där med egen tvål lät ju jättekul! Beställer du grejer från nätet?

• Mopedvin

FiaMia: har även jag beställt grejer på Panduro nu...för att göra tvål. Vet inte riktigt vad jag ska lägga i bara, kommer du att klippa ur ert monogram i papper och gjuta i? Kanske man kan ha i rosenblad..?

• Mopedvin

Overhead var ju smart... kan man ha det i en vanlig skrivare? Eller kanske koopiera på overhead

• Mopedvin

Vi önskar oss ingenting i och med att våra gäster själva får betala flygbiljett och boende i bretagne... men mamma har lovat att betala fotografen vilket var väldigt tacksamt...

Svar på tråden MAJ 2006 tråd 4...