• fine

MAJ 2006 tråd 4...

...sedan har han också ett mycket väsentligt ordförråd liknande din fransman (eller var det franMÄN??? ) Lapinette!

• fine

Lapinette - tänker på dig och hoppas att flygresan inte blir alltför svängig trorts snöovädret!!!

Oj vad det yr och snöar!!!

• fine

Åh grattis Lapinette, låter jättefint!!

Och visst är det alltid härligt att komma lite billigare undan än det dyraste alternativet...;) ..bröllop kostar tillräckligt ändå!

• fine

Kattkatt -
    Gu' va härligt det låter med skidor och spa - avis!!!
    Är förlovningsringen lik någon av de på sidan, tex Tilux, T628 eller Tilux, T2455?

• fine

Hej tjejor!

Tänkte bara säga att mitt i bröllopsyran så verkar det som att vi har gått och blivit med hus... :)

En gammal supercharmig trävilla som behöver totalrenoveras, helst innan bröllopet när alla gästerna från utlandet kommer.... så nu är det ännu mer att stressa med och jag kanske kommer att vara lite frånvarande från vår Maj-tråd ett tag. Nervöst men oj så kul!

*hihihihi* (hysteriskt skratt)

• fine

Jo, änglarna är jättefina, 10 kr så bra till utalndsposten! MEn är de inte lite vintriga??

Tack för alla husgratulationer! Jag kan säga att det varit både skratt och tårar idag... jag e så nervös... stor kostnad och stort beslut...
    Villan ligger i ett gammalt fint villaområde hyfsat nära både sjö och hav i Viggbyholm, Täby.

Sa precis till min M2B att det blev nog inga diamanter i min vigselring... jag får nöja mig med min (iof jättevackra) enstensring och en slät förlovningsring för alla pengar måste ju gå till renoveringen nu... ;)

• fine

Telan - ja, jag presenterade min M2B med lösningen '1 bröllopsdag = 1 ny diamant' men han tyckte '1 barn = 1 ny diamant' var en bättre ekvation....
    Jag får jobba på honom!

• fine

hej på er alla och trevlig helg!

det e så mkt med husköpet nu att jag inte alls hunnit vara inne här på BT, inbjudningarna ligger på is (panik!) och jag har mardrömmar om misslyckat bröllop etc...

har köpt frimärken jag me', och kuvert!

och i helgen ska jag på NIKE convention så då blir det träning träning träning som gäller och lite sömn däremellan :)

som sagt, ha en härlig helg allihopa!

• fine

hej hej

ni som skickat in hindersprövningen - måste man ha 'gjort upp om' efternamn innan den skickas in???

namnbyte är ett hett ämne hos oss eftersom vi båda har fina namn, mitt är speciellt för vår familj i hela sverige och min M2Bs namn är engelskt. men han har 2 brorsor och hela familjen liksom 'associerar' sig med efternamnet så det vore nästan omöjligt för honom att byta till mitt. plus att han inte direkt vill... ;) han tycker att det skulle 'mean a lot to him' om jag ville ta hans namn och jag förklarade snällt att det skulle betyda mycket för mig om han ville ta mitt!!! :)

ojoj...

• fine

mia_maj2006

låter kanon, härligt!!!

Svar på tråden MAJ 2006 tråd 4...