Inlägg från: msbine |Visa alla inlägg
  • msbine

MAJ 2006 tråd 4...

Ska ha tiara, slöja och halsband. Vet inte riktigt vad för halsband, antingen blir det ett kors eller något annat litet.

• msbine

Min tiara är åxå väldigt smal om man kan säga så. Väldigt enkel. Har ett väldigt högt hårfäste, så sätter man något med höjd på ovanpå huvudet ser jag ut som om jag håller på att bli skallig :) Så det fick bli en smal tiara istället...

• msbine

kattkatt: Beroende av BT har vi andra varit lääääääääänge nu

• msbine

kattkatt: Jättefin klänning förresten!

• msbine

kattkatt:ms står för "miss" och Bine är mitt smeknamn, alltså det jag kallas av vänner och familj. Har blivit kallad det sedan barnsben. Hurså?

• msbine

Min slöja kommer att vara lång, nästan lika mycket släp på den som på klänningen. De e min mammas gamla slöja, den har även suttit på dopklänningen som jag, min syster, mina två kusiner och min systerson är döpta i. Så den är mitt "något gammalt"...

• msbine

Jag trodde det var fel på min internet koppling på jobb, det var ju skönt att det inte var det.

• msbine

Vi kommer att ha två psalmer, båda två omskrivna för att passa på bröllop.
    Sen ska min kusin sjunga 3 låtar, dessa blir "You raise me up" med Secret Garden (denna syboliserar oss tillsammans), "Can you feel the love tonight" med Elton John (denna symboliserar mig) och sist ska vi ha "I'd do anything for love (but I won't do that)" med meatloaf (denna symboliserar min m2b). Dock ska alla tre sångerna skrivas om lite för att passa min kusin och i kyrkan, så jag har ett ganska tufft jobb framför mig....

• msbine

Telan: Du inspirerade mig att ringa min festarrangör och få lite mer koll på saker, det hade jag glömt ;) Så nu är tider bokat för att gå igenom dukning och hur maten ska serveras, synkning med toastmadame coh kök osv. Ska dock inte göra det förrän i slutet på april.

Lapinette: Alla tre låtarna tycker jag är jättefina. Jag tycker att det är viktigt att man har låtar som man känner något för.

In- och utgångs marsher har vi inte ens börjat kolla på... Eller ingångs ska det vara mendhelsons (rätt stavat....??????), men ut har jag ingen som helst pejl på....

Svar på tråden MAJ 2006 tråd 4...