MAJ 2006 tråd 4...
fine: you too
fine: you too
Jag är också ganska mörk. Brunt hår, gröna ögon och blir lätt brun. (inte just nu dock, känner mig blek å vintergrå... får nog gå till solariet nån dag!)
Min brudbukett kommer att va gammelrosa rosor med hjärtan på tråd i. Vill ha en ganska enkel bukett för det känns mer som Jag...
Telan: Kan maila en bild till dig på de skorna jag köpt + den buketten jag fastnat för. Bilden är inte min så därför vill jag inte lägga ut den här...
Telan: *pling* du har mail!
Lapinette: Har du inga bilder på ringarna? Skulle va roligt att se hur dom ser ut!
Den ring vi bestämt oss för till mig tyckte jag var jättedyr och den kostade "bara" hälften utav din...
Men har man en bra försäkring så känns det nog lite tryggare!
Lapinette: Tycker att båda ringarna var jättefina. Inte lätt det där med ring! Men samtidigt får man ju tänka som så att man ska ha den och trivas med den resten utav livet.
Om jag hade haft 30000 att lägga på en ring utan att behöva dra in på nåt annat i budgeten så hade jag nog valt den dyra! Den var riktigt snygg och då vet du också att det inte är så många som har en likadan. Men som sagt, det är ju väldigt mycket pengar!
Vad flitiga ni är... Hade 4 sidor att läsa igenom för att komma ikapp!
Jag vill också säga: Stort Grattis Telan!
Min blivande hade ringt och kollat angående hans kostym igår. Han har väntat på att den nya kollektionen ska komma innan han måttbeställer en. Och igår fick vi äntligen veta att i början på februari kommer de nya tygerna in. Så det känns skönt att det är så pass snart. Sedan skulle det ta 6 veckor att få den uppsydd. Det blir en Tiger of Sweden!
Nä, om man ska börja bege sig hemåt i snöovädret... Vill önska Er en trevlig helg allihopa!
I helgen var vi iväg till guldsmeden, så nu har vi bestämt ringar och bokat tid på fredag för att gå igenom lite mer. Då ska vi bestämma storlek på sten och gravyr m.m. De skulle skissa upp två exempel på min ring så man såg skillnaden med de olika stenarna. Det skiljer ju ändå så mycket i pris beroende på vilken man tar, så det kan va skönt att få ett hum om hur stor skillnaden är!
Jag har inte köpt hem papper än till inbjudningarna, men vet vilket vi ska ha! Får köpa hem det så fort lönen kommer
Frill: Vi har också en egen symbol som går igen i både inbjudan och programmen. Det är en prinsesskrona.
Ska även byta ut det traditionella brudparet på tårtan till en krona istället. Ska knåpa ihop en själv utav ståltråd och pärlor!
Vad ska ni ha för gravyr i era ringar?
fine: Grattis till husköpet! Har själv ett äldre trähus som vi har fått totalrenovera. Det blir ju så mycket mer hemtrevligt och personligt tycker jag! Lycka till!!
Ville också haft något på latin i våra ringar, men det är min m2b helt emot. Så förmodligen blir det våra namn med ett hjärta i mitten + datum.
Var inne på postens hemsida och kikade på frimärkena... Jag hade förväntat mig lite mer traditionella hjärtan, men men det blir nog bra ändå! Gillade alla förutom den som såg ut som en tatuering... Inte riktigt den stilen vi har på inbjudan... Vilka lyxproblem man har...