Telan: Tack för brudparet! Supersöta!
I går var jag och köpte hjärt-frimärken, såg att det hade kommit ut två nya bröllopstidningar också så dom va man ju också tvungen att ha
Kikade lite på papper igen... Det var svårare än vad jag trodde att hitta ett lagom tjockt papper. Som tur är fick jag hjälp av min blivandes syster som bor i GBG. Hon hade köpt några exempel och skickat hem till mig, så jag fick dem igår! Så det blir ett utav dom! Så på torsdag ska min blivande åka till GBG och köpa allt som behövs i pappersväg. Både till inbjudningarna, festprogram och placeringskort! Vigselprogrammen kommer vi att göra i lite billigare och tunnare papper eftersom vi ska göra 100 st, så det papperet kan vi nog få tag i här!
Sedan blir det väl till att sitta hela helgen för att få klart inbjudningarna i tid! Ska bli jätteroligt! Hoppas bara att det går bra å att ingenting krånglar!
Hur binder ni andra ihop typ vigselprogram och festprogram? Först hade jag tänkt att binda ihop dem med ett grått smalt sidenband, men det kommer i så fall att gå åt en härrans massa meter band... Att häfta dem är kanske inte heller så kul? Eller om man häftar vigselprogrammet och använder sidenband i festprogrammet bara... vad tycker ni?