Inlägg från: Mopedvin |Visa alla inlägg
  • Mopedvin

MAJ 2006 tråd 4...

Lapinette - precis så tänker jag med. Om jag vet att jag kommer använda dem sedan så är det helt ok med 1000:- Vad ska du ha för klänning (kommer inte ihåg)?

• Mopedvin

Telan: har du nåt kort på skorna? Låter kul med vinrött, kan kanske tänka mig nåt liknande själv. har fått en vinröd sjal idag från en annan här på BT, GRATIS!

FiaMia: vad kul att du skall gå på bröllopsmässan på lördag, det ska jag också! Vi bor i Gävle men jag kommer från Borås och vi skall ner på torsdag och stanna i 4 dagar.
    Tänkte på det där med tvålen, tror du den håller sig fin till maj? Så den inte blir förstörd? Hur gör du med mongrammen? jag skall skriva ut på overhead, lite olika motiv, hade jag tänkt.

• Mopedvin

Här är man inte inne på en hel dag och när man sedan går in har ni hunnit skriva massor... Min m2b ska ha svarta skor som han har haft ett tag... men jag kan kanske få honom att köpa nya.

Vi åker hem till Borås imorgon så nu kommer jag att få "läsa igen" mycket när jag kommer hem på tisdag. På lördag blir det bröllopsmässa i Gbg! Hoppas på skoinspiration där! Vi ses kanske fia mia

• Mopedvin

Lillabunny! Grattis, vi försöker också bli gravida, hur länge har ni försökt? Eller har ni försökt?

• Mopedvin

Lillabunny, vilken vecka är du i? Hur märkte du det? Visste du när du hade ägglossning? Många frågor...

• Mopedvin

känns lite deppigt att läsa om alla som det tog på vid första försöket...verkar som det dröjer för oss ...

• Mopedvin

Lillabunny: är jätteglad för din skull, du får inte tro nåt annat!
    Kram!

• Mopedvin

Nja, vi har försökt sedan i höstas men "seriöst" sedan i januari, så jag misströstar inte så mycket, det blir när det blir men jag LÄNGTAR!!!

• Mopedvin

Lapinette: tack för omtanken! Jag vet, men längtar väldigt....

• Mopedvin

Verkar som detta blivit en bebistråd nu fortsätter vi med bröllop tycker jag!

Var och träffade prästen igår, väldigt lyckat! Vi pratade genom det hela och "tränade" . Känns skönt att ha gjort det så man kan börja med vigselprogram och välja låtar och psalmer.

Svar på tråden MAJ 2006 tråd 4...