Inlägg från: Mopedvin |Visa alla inlägg
  • Mopedvin

MAJ 2006 tråd 4...

Jag tror inte det blir någon svensexa för min m2b eftersom vi gifter oss utomlands och bara bjuder familjen. Men han säger att det inte gör något, hade vi gift oss i sverige hade definitivt hans kompisar hittat på något. Mina är det mer tveksamt med eftersom vi är så utspridna i världen.

• Mopedvin

Hej, hoppas helgen varit bra för alla. Själv har jag jobbat och haft häcken full. I lördags badade jag och m2b skumbad och pratade igenom hela bröllopsdagen, vad vi har kvar att fixa, vem som skall göra vad etc. Mysigt.

Igår tittade vi på bröllopsfoton på nätet för att se lite vad vi gillar för slags foton. Vi var överens om att vi INTE gillar svarvita kort där man "färglagt" vissa detaljer, typ buketten, ringarna etc. Vad tycker ni?

• Mopedvin

MsBine. känner igen det där. Ska ut på fredag, kommer att ångra mig på lördag och vara i form igen tills på söndag.

• Mopedvin

Jag har köpt en med snörning i ryggen som kan ändras från strl 36 - 40 ifall jag skulle bli gravid. Vi får väl se. Ett tips!

• Mopedvin

Låter underbart lapinette! Här har det också snöat hela helgen utan uppehåll men idag ärdet strålande kallt, soligt vinterväder, och här sitter man hemma framför dator..Hm.

• Mopedvin

Godmorgon tjejer! vad inaktiva vi var nu då?

• Mopedvin

Vi träffade prästen för ca 2 veckor sedan och han ledde samtalet så bra och skissade upp hur allt skulle gå till så det blev inga frågor.

• Mopedvin

Mia_maj : vet inte om jag skall ha stayups, räknar med att det är rätt varmt i maj?

• Mopedvin

Vi ska ha "en vänlig grönska" "i denna ljuva sommartid" och psalm 730 som jag inte kommer ihåg vad den heter men den är jättebra!
    Hämtade klänningen i lördags, tänkte ha med den när jag skall prova underkläder eftersom den är ganska tunn... Hade även jag tänkt att byta underkläder inför kvällen men nu vet jag inte hur jag skall göra, vet ju inte hur tjock jag kommer att vara i och med bebisen... Hm, har fortfarande inte fattat.

• Mopedvin

Visst känns det lugnare på tråden nu? Alla börjar nog få lite klart för sig eller vad tror ni?

Svar på tråden MAJ 2006 tråd 4...