MAJ 2006 tråd 4...
Lapinette: skall göra samma jag också, MakeUp store, hem och öva! Har dock hört att deras foundation inte är bra (ett litet tips)
Lapinette: skall göra samma jag också, MakeUp store, hem och öva! Har dock hört att deras foundation inte är bra (ett litet tips)
Telan! Jag förstår inte hur du kan! Blev jätteimpad av hur fin den är. Jag försökte göra "placeringskortshållare" i ståltråd i form av hjärtan och herregud... min sambo låg dubbelvikt när jag förklarat vad det var för något...
FiaMia. vad tyckte du om mässan?
Var hemme hos min mamma i helgen och naturligtvis blev det bröllopsprat. När jag nämde att jag kanske inte kommer att ha förlovningsringen på samma finger som vigselringen blev hon helt stum. Hon fattade inte! Är det så konstigt? Jag har en ganska bred kupad förlovningsring och det kommer att bli trångt på mina små breda fingrar.. inte så snyggt så då tänkte jag att jag skulle kunna ha förl.ringen på andra handen. Konstigt? Inte vet jag?
Fick vigselringen med posten igår, (beställt via vigselbutiken) Jättefin!! jag är kanonnöjd. Men det BLIR trångt på fingret. Hur ska ni göra? Har ni långa fina fingrar allihopa..?
lapinette: tycker du är modig som välje rosa skor! Jag och mamma... var ute och kollade på skor på Bianco i Borås och de hade många fina i olika färger. När jag nämde att jag kanske inte ska ha vita skor, tittade hon så där igen ? Va? Är du knäpp eller? Hon har så många förutfattade meningar om hur saker och ting skall vara, jag blir tokig! Jag är inne på att köpa röda skor! Tufft till min mörkröda rosbukett tror jag!
lapinette.. jaa jag försöker bita mig i tungan men ibland är det svårt, jag blir så arg! HOn säger inte så mycket men tystnaden säger mycket och jag blir ledsen. Hon har inte kommenterat min hår nu heller som jag hålle på att spara ut. "Alla" tycker att jag är jättefin i längre hår men mamma...säger ingenting vilket betyder att hon inte gillar det. man blir ledsen.
Tack för er omtanke! Nu känns det lite bättre. Jag tror jag kommer att köra på röda skor, nu gäller det bara att hitta ett par. Ska till Stockholm i påsk, någon som har förslag på skobutiker?
Trodde aldrig att det här med bröllop skulle framkalla alla dessa känslor hos mig själv och hos andra. Första tiden är man som i ett skimmer och sedan när folk inte svarar på inbjudan så fort som man vill, tycker annorlunda, lägger sig i på fel sätt... så hamnar man i verkligheten...
FiaMia: tyckte ungefär som du, mysigt att strosa runt (eller snarare knuffas runt.. ) men annars hade jag nog velat ha lite mer inspiration ang bukett, dukning, frisyrer etc. Tyckte att modevisningen var jättebra! VAd tyckte du?
lapinette - på tal om skor... visst har du köpt ett par ganska spetsiga i rosa som även finns i grönt? La redoute? Eller blandar jag ihop det? Du som bor i stkhl var finns det biancobutiker?
DM? Ska ni gå?
Fia-Mia: jag tänkte gå in på deras hemsidor och kolla så man har lite förslag på "poser"