Varför gjorde ni slut?
Jag undrar vad anledningen var till att ni tjejer dumpade ert ex eller varför ert ex dumpade er?
Det måste finnas en mängd anledningar... Min pojkvän och jag brukar bråka eller tjafsa lite titt som tätt men nu på sistone har det blivit så mycket att båda börjat fundera på om vi verkligen passar ihop. Vi har pratat mycket med varandra nu och surat, gråtit, kramats och pussats och kommit fram till att vi verkligen älskar varandra och vill bo ihop som vi gör men vi vet hur det ska gå om vi inte kan hålla sams i längden.
Detta gör att båda har blivit lite deprimerade eftersom det inte känns lika roligt längre och frustrerande eftersom vi tycker så mycket om varandra och det skulle ju kunna vara så bra...
Ena dagen var jag helt förberedd på att han skulle komma hem och göra slut och några dagar senare var det tvärtom. Visst kan man ha svackor men det ska ju helst bli bättre också. Vi är så rädda för att mista varandra och båda vill ju att det ska funka men tänk om det inte gör det. Det känns som att den närmsta tiden får utvisa det nu...
Nån som är i samma situation?