• 17/12 2005

Vinterbröllop-så fint kan det bli!

Nu är jag gift! Vilken dag! Vaknade på morgonen med strålande vintersol och ett lätt snötäcke utanför.

Om ni vill se bilder på hur ett underbart vinterbröllop med suveränt väder och en otroligt duktig fotograf ser ut kolla in:

www.fotojen.net/jennys/alex%20o%20andi.htm

Kram och lycka till alla ni som planerar för fullt!

• Svar på tråden Vinterbröllop-så fint kan det bli!
  • Ängla

En fråga till!

(eller flera förresten) Hur lång tid tog fotograferingen? Gjorde ni den innan? Hur många platser var ni på? De inomhus var det där ni hade festen sen, ser jättefint ut...? Å var finns den där kronan? Jättefint med bilderna när ni är på stan. Hippt & annorlunda!

• 17/12 2005

Finns ingen berättelse än tyvärr, kom hem från bröllopsresan igår :) kommer berättelse snart.

Vi hade fotografen hela dagen, om du ska gifta dig i Göteborg kan jag varmt rekommendera henne. Kronan fanns mitt på Kungsgatan, detta var ju veckan innan jul så det var fullt av julhandlande människor. Några foton är tagna uppe på ramberget och några på Elite Plaza. Vi fotograferade innan vigseln i ca två-tre timmar. Innan aint no mountain sjöng de oh happy day, det blev otroligt lyckat, vi hade hållt det hemligt för alla att vi hade gospelkör.

• Ängla

Ser väldigt mycket fram emot din berättelse, glöm inte att länka den här!

Nej, jag gifter mig i Jönköping och en vännina som är fotograf tar bilderna. Hon har bett mig kolla runt på andra brudpars bilder och säga exakt hur vi vill ha det, jag kommer defintivt be henne gå in och kolla på Jennys sida och era bilder. Jenny verkar väldigt proffsig, kul!

Känner inte till Göteborg så mycket, är det långt mellan platserna, färdades ni mycket i bil? Försöker bilda mig en uppfattning om hur mycket tid man behöver. hade tänkt två timmar men det behövs kanske mer? Vi bor ju i en liten mindre stad iochförsig..

• 17/12 2005

Nej det är inte långt mellan platserna vi fotade på men det tar ändå tid med allt. Två timmar räcker säkert.

Jag ska skriva berättelse imorgon!

• Edsåsen

Hallå...
    Ni var jättefina!!!
    Kunde inte låta bli att le när jag såg vilken präst ni hade...min pappa...

Hoppas ni haft en skön resa...
    Må så gott!!

• Gerda

Grattis! Vilka fina bilder!

Å ert datum är ju helt klart bäst! ;)

/Gerda född 17/12 :D

• Jädissen

Jätte fina bilder!
    Är lite nyfiken på vem ni hade som fotograf?

• 17/12 2005

Jenny Andersson, det är hennes sida som jag länkat till :)Hon fotograferar i Västra Götaland.

Svar på tråden Vinterbröllop-så fint kan det bli!