• 17/12 2005

Vinterbröllop-så fint kan det bli!

Nu är jag gift! Vilken dag! Vaknade på morgonen med strålande vintersol och ett lätt snötäcke utanför.

Om ni vill se bilder på hur ett underbart vinterbröllop med suveränt väder och en otroligt duktig fotograf ser ut kolla in:

www.fotojen.net/jennys/alex%20o%20andi.htm

Kram och lycka till alla ni som planerar för fullt!

• Svar på tråden Vinterbröllop-så fint kan det bli!
  • Senvinterbrud-06

Grattis!
    Vad roligt att se alla bilder! Kanske snor någon bildidé om det är OK? :)

• skoter

Det där med håret nu igen, hur fäste ni löshåret? Kom det från frisören lr hade du köpt eget?

:)

• 17/12 2005

Klart ni ska "sno" ideér, det är ju det som är meningen med detta forum inte sant ;)

Håret köpte jag löst, äkta hår. En förpackning med tre meter kostade 300:-
    Min frisör "sydde" om det i slingor och ett träns som vi fäste med hårnålar(=lätt att ta bort på kvällen) i nacken och lite slingor uppepå till håruppsättningen...
    Det ser antagligen mer avancerat ut än vad det var :)

• 17/12 2005

Edsåsen-

Jaså du är Rolands dotter, han har allt berättat om att du ska gifta dig :)
    Vi hade en underbar vigsel med din pappa som präst.

Lycka till!

• Edsåsen

Japp, det är papsen...
    Men han ska få vara ledig och "bara" vara pappa då...

Nog för att jag är partisk, men jag tycker faktiskt att han är en bra präst...

Lycka till i fortsättningen

• Ängla

17/12 2005
    var det smidigt med löshåret? Var köpte du det? Har hört att det kan klia ordenltigt.. Detta var bara nåt frissan satte in på morgonen och ni tog bort på kvällen eller? Hur lång tid tog det att göra?

Som du märker får jag massa inspiration av ert bröllop

• 17/12 2005

det var jätteenkelt att sätta i och ta ur, tog inte lång tid alls, alltså jag har ganska långt lockigt hår själv så det var bara för att förstärka mitt egna liksom. Jag köpte det på Safari i Göteborg

• Engäst

Vilken fotograf!!!!! Attans....den dagen man gifter sig måste man alltså till Götet.....Underbara bilder! Snyggt brudpar =0)
    Törs man gissa att gospelkören sjöng O Happy Day????

• 17/12 2005

Jajjemen det gjorde de och avslutade med aint no mountain high enough :)

• Engäst

Cooooolt!!!! Tur att man sjunger i en gospelkör själv då den dagen kommer =)

Svar på tråden Vinterbröllop-så fint kan det bli!