• 17/12 2005

Vinterbröllop-så fint kan det bli!

Nu är jag gift! Vilken dag! Vaknade på morgonen med strålande vintersol och ett lätt snötäcke utanför.

Om ni vill se bilder på hur ett underbart vinterbröllop med suveränt väder och en otroligt duktig fotograf ser ut kolla in:

www.fotojen.net/jennys/alex%20o%20andi.htm

Kram och lycka till alla ni som planerar för fullt!

• Svar på tråden Vinterbröllop-så fint kan det bli!
  • 17/12 2005

De sjöng en vacker låt som heter vem kan förstå först och sedan ett gospelmedley med avslutande aint no mountain high enough när vi gick ut. Otroligt häftigt man liksom dansade ut. Roligt med lite mer sväng :)

• janos

Tyckte personligen bäst om fotot där ni pussas under slöjan. Mycket vackert!!

• Åre bruden 07

Vad vackra ni är
    Älskar vinterbröllop o nu längtar man ännu mer efter vårt..

Lycka till i framtiden

• skoter

Åh gud så fina ni var! GRATTIS!!!!!

Har du lust att avslöja hur frissan fick till de där snygga och hållbara lockarna?
    Så där fin vill jag också vara på mitt bröllop...

• Azacia

Maste bara saga att ni var fantaskiskt vackra!!

Mycket fina ringar, och ni maste vara super nojda med fotografen, oj oj oj!!!

Ett stort GRATTIS och jag onskar er all lycka i framtiden!!

• Schnappi

ÅÅ vad fina ni är! Det ser ut att ha blivit en väldigt lyckad fest också!

Stort grattis till er båda!

• 17/12 2005

Allt håret var inte mitt egna ;)

Men frisyren höll helt otroligt bra, det var bara lite slingor som var löshår. Hon lockade det med tång inte spolar för mitt hår är väldigt lättlockat.

• Ängla

Å vad vackra ni var! Som en saga! Mycket inspiration. Grattis & Lycka till!

Låter mycket trevligt med ett Gospelsmedley, jag hade tänkt på Aint no Mountain High enough men man kan ju ha fler! Vilka låtar var det mer? Häftigt att gå ut till svänig musik, lite mer glädje då!

Finns det nån berättelse?

Svar på tråden Vinterbröllop-så fint kan det bli!