Hej snyggingar, liten varningstriangel: jag är lite smådragen, har varit på tjejmiddag, mycket middagar och luncher och galor och grejer såhär innan jag åker. Mitt möte med agenturen (de vill alltså att jag ska bli AGENT, hur coolt låter inte det? Tur man har en trenchcoat, så man kan sneaka runt och se allmänt hemlig ut). Ja, det kändes hur bra som helst. Agentens uppdrag: Nätverka. Sälja. Gå på fest. Existera på rätt ställen, med rätt folk, i rätt sammanhang. Blir nog inte alltför betungande - förutom att jag blivit värsta morgonmänniskan. Mår bäst om jag får lägga mig halv elva med en tekopp, läsa i sängen, borsta tänderna och sen somna vid tolvsnåret. Jaja. Det fixar sig nog med lite jetlag.
Roslagsbrud, din klänning låter rysligt fin. Svårt att teama ihop den med accessoarer utan att ha sett den, men puderrosa+grönt+benvitt... jag hade nog satsat på att INTE matcha klänningen utan bryta av med bordeaux/vinrött, alternativt pärlor (vita), alternativt vittguld / silver. Men det är ju jag det. Kanske silverfärgade skor, eller möjligtvis benvita.
Var hittade du den förresten?
Lapinette, jag åker på fredag! Och ska på gala på torsdag kväll och måste hålla mig i skinnet... tolv timmar bakis på ett flygplan är hemskt och jag behöver såklart göra allt jag kan för att få en behaglig flygresa, ja känns ju onekligen som att du vet ALLT om mig numera ;) Och tyckte INTE att du var en grå kontorsråtta utan en fabulous businesswoman i sharp suit, med superskön positiv attityd. Jag kan ju avslöja att jag tänkte likadant som du fast tvärtom, att jag själv var lite oansenlig i jämförelse med dig... fasicken att man inte bara kan tänka att någon annan är cool och trevlig och bra, utan att automatiskt rikta neggopilar mot sig själv, ja du fattar. Men jag gör ju det. Vi borde sluta. Vi är ju bra, ju. Fast på olika sätt.
PUSS, G