Bilder från vårt bröllop
zea jag köper in mina överdrag och kommer sedan att hyra ut dem. 60 kr later lite dyrt..
Var gifter ni er? Vilket land kommer du ifran? lite nyfiken!
zea jag köper in mina överdrag och kommer sedan att hyra ut dem. 60 kr later lite dyrt..
Var gifter ni er? Vilket land kommer du ifran? lite nyfiken!
ok jag förstar! Slott later mysigt!
Ska det bli kul med 2 fester?
Gifter ni er i sommar?
vi gifter oss samma dag!!
Vi ska ha valfri lunch/middag dagen innan, sedan självklart bröllopsdan och sedan bruch och paketöppning dagen efter!
Vi ska pa karibisk kryssning i dec. Eftersom andis föräldrar kommer fran australien och ska resa runt lite vill de att vi följer med till Tallin strax efter bröllopet. Sedan hade vi tänkt att göra en mini honeymoon i Paris eller London en lang weekend. Ni da?
Nya Zealand har jag aldrig varit, men min m2b är fran australien sa vi har rest runt där ett par ganger. Far ta oss till NZ nästa gang!
Tänkte ocksa säga innan att ditt harsmycke var väldigt vackert. Sag hennes hemsida i den andra traden.
Vi har skrivit önskelistor men önskar oss främst (självklart att alla kan komma) bidrag till resa.
ohh..jag har ett visst beroende av skor och väskor...vad är det för väska Gemma??
ja du far nog ga och prata lite mer med henne! haha!
Lapinette - Min m2b jobbar i st anton och jag är där flera ganger per ar! Vad kul! Var bodde ni? Hörde att den 24 fran sverige omkom i en lavin där i lördags...
Lapinette - jag läste det pa text- tv och sydsvenskan...jättehemskt. Han dog pa sjukhuset i söndags..
Andi hade heller inte hört nagot och han var ju där!! Tydligen lite lavin i off-pisterna..
Brukar ni aka dit? Ska dit igen i slutet av mars! Mitt favorit ställe..
Var brukar ni vara pa after ski? Min m2b är ju musiker!
Mooserwirt har man ju varit pa ett par ganger! :) Min m2b spelar pa Piccadilly pa kvällarna sa jag förbrukar mest tid där!
Jag är sa glad över att Andi jobbar i st anton da det är mitt absoluta favorit ställe! Han har ju jobbat där i säsonger nu...Gud vad länge!! haha...