• Izunia

Bilder från vårt bröllop

oj 9 säsonger skulle det sta!

• Izunia

Nja..han är ju i st anton fran slutet av dec till 10 april detta aret. Jag är och hälsar pa honom 2-3ggr per säsong. Han har varit hemma 2 ggr (en gang pga av min mormor begravning...) och kommer hem nu den 12. Da är han bara hemma ca 3 dagar.

Resten av aret reser han runt mest i europa. Fast da kanske bara ett par dagar eller 1 vecka. Inte sa farligt!
    Han har ju spelningar i sverige ocksa.

Jag tycker det är ganska skönt att vara själv ibland. Klart att vintersäsongen är värst..Far se hur länge till han kommer att spela där.

Hur ofta träffas ni?

• Izunia

Vi har jo bott ihop sedan vi blev tillsammans i princip. Han är hemma rätt mkt resten av aret.

Kan du tänka dig att bo i Paris? Är han fransman?

Jobbar du sa att du kan resa eller?

• Izunia

Sag pa nyheterna att det är lavin rekorder i alperna..kul! Fast om man haller sig till pisterna ska det väl vara ok.

Gemma, när du beskriver din man pa skidor vill jag bara skratta! :) Min m2b som varit saaa länge i österrike aker skidor max 1-2 ggr per säsong när jag drar upp honom!! Fast han tar sig hysat ner för backen. Satte ut lite bilder pa honom pa var hemsida sa alla vänner och släktingar kan se! :D

Det later som du har haft en heeel del att sta i. Har själv utmattad mig med ekonomisk radgivning och konferanser idag..pust..gillar inte sant!

• Izunia

nja vi bor i Lund. Tillräckligt nära! Antar att ni alla är stockholmare!? :)

• Izunia

jo förutom skidbacken har jag ju dragit ut honom till gymmet! :D Ganska roande.. han är väl inte sa att säga van besökare och jag fick honom att köpa arskort..han har ju dock inte varit där sa ofta..:)

Det där med hästen lät ju kul!

• Izunia

Da har du ända tur...Sist jag flög fran Zürich i januari strejkade SAS!! Gissa om jag blev lack!? Turvar att de bokade om oss till Swiss...föredrar dem nu..

Andi hade heller aldrig satt sin fot pa gymmet om jag inte bundit fast honom med kopplet och släpat honom dit!

• Izunia

Ja vi gifter oss i Lund och har bokat allt nu...Det vi har kvar är ringar, mannens skor, printa festprogrammen och göra tackkort....

Just det..maste nog sy 6 st plastronger da ingen vill hyra endast dessa..Men det är väl inte sa svart...??

• Izunia

Tävlingsdans ville jag alltid halla pa med när jag var liten!! Det och konstakning!!
    Själv har jag tränat voltige och landhockey. Och skidakning har jag tävlat lite i.

• Izunia

voltige är typ konster pa hästryggen! Lite gymnastik/cirkus aktigt! Inte lätt att veta!

Svar på tråden Bilder från vårt bröllop