• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • Hur gör man?

Jaha! Okej! :) Det vet jag var det ligger eftersom ägaren är min sambos gamla klasskompis! ;)

• Hur gör man?

Hur känner jag igen er? Jag har ju inte träffat nån av er...?

• ~emma~

Ja just det... hm... på måndag eller tisdag kan vi ju berätta vad vi kommer att ha på oss. Men jag tror inte att det blir något problem, titta efter en massa kacklande tjejer ;)

• ~emma~

hjartat73 - berätta hur det har gått när du kommer tillbaka, är nyfiken!

• ~emma~

Nu åker jag iväg över helgen, hoppas att ni får en trevlig helg! Kramar

• hjartat73

~emma~ du får läsa detta när du kommer hem från "skogen" *ler*.
    Vi var idag och provade kläder till min blivande och wiiiiiiiiii så snygg han blev...förlåt snyggare ! Glömde kameran men ska ev. dit på måndagkväll igen....bestmannen ska ju följa med och prova han också.

Har lagt handpenning på ett par skor också idag! Men jisses 8 cm klack skulle inte jag ha...typ 6½-7 cm max och 1 cm gör jättemycket på sig men jag får väl gå in dem *skrattar*.

Har även idag varit och pratat lite om menyn och jag tror det blir väldigt bra...när den är helt bestämd berättar jag vad det blev...*ler*

Imorgon ska jag till kvinnligtunder och kolla underkläder...

• lillabunny

Äntligen har jag hittat hit också, hade fel på vårt internet igår och jag ser att ni andra har inte legat på latsidan direkt ;)

Nu har jag varit och beställt brudbukett och corsageblomma. Var och förhörde mig hos floristen och tyckte det var lika bra att ha det bokat och klart... Det blir en lågbunden rund bukett i vitt och lime, men rosor, hortensia och lite brudslöja. Över buketten kommer det att vara grässtrån. Kanonbra pris på Palettens handelsträdgård på Kulladal; 400:- för buketten och 25:- för corsagen. Supernöjd!

Gravyren i ringarna fick bli våra initialer med ett hjärta emellan och vigseldatum (eftersom inte hela namnen fick plats...)

• lillabunny

hjartat73, var ni på Fashion City och provade kläder til din blivande eller vart var ni? Vad blev det till slut?

• hjartat73

Det blev Fashion City vi gick till. Det blir en frockcoat...visar bild på honom i den så fort vi varit där igen.

• jennyolars

hjartat73: Hur var Fashion city i pris och hade de ett stort urval. Vi tänkte ta en tur på fredag. Hur gicj det hos Jan. Ni fick inte bestämt menyn exakt? Vad sa han, Jag är så nyfiken!

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2