• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • hjartat73

jennyolars: Jag ville min sambo skulle ha frockcoat och där hade de tre färger till uthyrning svart, mörkgrå och typ beige. Vad de hade i övrigt vet jag inte...*ler* Vad gäller pris på frockcoat så ligger de nog som de andra som hyr ut.

Menyn är inte helt bestämd men grunderna finns och jag håller den lite hemligt tills vi bestämt oss helt och hållet

Idag har jag varit på Kvinnligtunder och kan bara rekommendera Er att åka dit!!! Suverän service och humana priser!! Min klänning kommer sitta jättesnyggt med hennes hjälp!!
    De har ju så man kan boka en egen visning...vi kanske skulle tagit en BT-träff ute hos Kvinnligt en kväll *ler*.

• Puh76

hjartat73: Har de jaqetter med på Fashion City? Och vad kostar det att hyra där?

• hjartat73

Puh76: Jaqetter tyckte jag att jag såg där men eftersom det inte var vad vi var ute efter så vet jag inte priset tyvärr. Men ska dit ev. på måndag igen så om jag kommer ihåg det kan jag fråga.

Har du sett denna sidan?
    www.sodrahogtidsklader.se/Uthyrning.htm

• Puh76

hjärtat73: Ja den har jag sett..men tack ändå! Vill gärna jämföra priserna!

Snällt om du ville kolla på måndag..om du kommer ihåg det!

• jennyolars

har Fashion city någon hemsida?

• Puh76

hjärtat73: Har du kvar din msn?

• lillabunny

Idag ska vi träffa prästen! Spännande!

• Puh76

lillabunny: Låter kul! Lycka till!

• lillabunny

Tack... Får väl se hur det går... Vet inte riktigt vad som förväntas av oss...

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2