• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • hjartat73

5 augusti

Har ni inte hyrt kläder till din blivande än? Det är ju ganska stor åtgång...fast maj kanske är lugnare än när det gäller bröllop men studentbalerna är nog i full gång.

Hur menar du med tapet? Sådan man själv har på väggen eller minitapet till dockhus osv?

• hjartat73

Låter fräckt med tapet iallafall....spännande att se resultatet sedan...

• lillabunny

Vi ska endast hyra väst och plastrong plus ev. skjorta till min blivande. Han vill köpa ny kostym, en finare sådan.
    Jag har försökt att få iväg honom till uthyrningsbutikerna, men ni vet hur killar är... Han tycker att man kan vänta... Ska säga till honom vad ni skriver så kan det kanske bli lite fart på honom ;)!

Det finns exempel på "tapetinbjudningar" på en annan bröllopssida. Vet inte om jag kan skriva det utan att det fastnar i filtret...

• lillabunny

Jag provar... Brud och bröllop

• lillabunny

Det gick! :) Kolla deras hemsida så får du se hur jag menar...

• jajj@

~emma~ jag såg att ni hade beställt ringar, blev det samma som du pratade om innan. Har ni beställt vigselringen också redan nu?

• hjartat73

lillabunny var tvungen att gå iväg med min äldsta till dagis...ska gå in och kolla på tapetinbjudningar...låter fräckt!

• ~emma~

Hej! Vi köpte nya förlovningsringar dels eftersom de inte verkar passa med något annat (de har naggad kant), och dels för att min blivande tappade sin i havet. Vi ska förlova om oss den 16/2 då vi varit förlovade i två år, så de ringarna ville vi beställa nu. Tänkte att det var lika bra att beställa vigselringen samtidigt. Den kostar 5000. Och ja, det är samma ringar som jag har pratat om förut. Nu har jag nog svarat på alla frågor, hihi :D

Det ska bli jättekul att ses ikväll!

• ~emma~

Jättesnygga inbjudningar lillabunny! Hur många inbjudningar ska du göra och hur många gäster ska ni ha?

• hjartat73

Okej låter som ett bra pris ~emma~....vad hade du fått betala för den på annat ställe?

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2