• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • jajj@

Kommer ni båda på fikat i kväll?

• jajj@

Jag är född 77 så jag är väl mellan 28 och 29 just nu, du då?

• hjartat73

jajj@ kolla på denna sidan groups.msn.com/Kragberg/shoebox.msnw

Jag kan ju liksom inte ha en slät ring till utan det måste ju vara en till förlovningsring med ngt på eller så? Tycker jag iallafall....

• ~emma~

Japp jag kommer (som vanligt, haha)

• jajj@

Roligt! Jag fikade med smurfen igår, men det var bara vi och jag satt och höll låda hela tiden. ska försöka hålla mig lite tystare ikväll.

• hjartat73

Jag tror jag kommer om inte minstingen blir sämre..han har blivit förkyld igen och jag är rädd för den där astman eller vad det nu var som fick mig att köra till barnakuten sist....

Jag är 73:a så jag fyller 33 år i år.

• jajj@

hjärtat73, vänts så ska jag titta!

• ~emma~

jajj@ - haha, ja man kan tänka att det kommer att bli så, men det blir aldrig så :D Jag kan aldrig hålla tyst, fastän jag försöker tvinga mig själv.

• jajj@

Är det den som står som förlovningsfing som du redan har? Den är snygg, behöver du en vigselring till? Jag funderade först på en bredare eller tvådelad förlovningsring och sen inte ha någon ny vigselring. Mne jag förstår att det kan vara svårt att hitta något som passar till.

• hjartat73

~emma~ och jajj@ underbart är vi är lika här som i verklighet...munnen går i ett

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2