• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • jajj@

Annars kan han ju följa med en annan dag! Var bor du någonstans?

• jajj@

Ok, det är en bit utanför stan, va? Jag är inte helt med på geografin här.

• jajj@

Jaha, så det är så pass långt bort, jag trodde att det låg närmare. men det är ju inte så långt i alla fall egentligen. känns som att allt ligger nära här nere på något sätt. Själv bor jag inne i stan, vid lilla torg men vi försöker hitta en annan (billigare) lägenhet.

• hjartat73

Nu loggar jag av en stund...ska hämta 2-åringen på dagis.

• jajj@

Jag ska nog också hitta på något, kanske ta en prommenad i det fina vädret. Hoppas att vi ses i kväll!

• ~emma~

jajj@ - det är inte lätt att fixa lägenhet. Ett tips är att sätta in en egen annons i Sydsvenskan, det är lätt fixat via nätet. Så gjorde vi, och det var en del som hörde av sig.

• jajj@

~emma~
    Vi har lagt ut lägenheten på nätet och får se hur det går, sen ska vi höra av oss till vår hyresvärd och om inte det blir något så lägger vi ut en annons i sydsvenskan. Tycker inte att det borde bli så svårt att byta, lägenheten ligger ju rätt centralt så någon pendlare borde ju vilja ha den.

• hjartat73

Ledsen tjejer men jag kan inte komma ikväll....minstingen har blivit superkass...blir ev. barnakuten istället

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2