• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • hjartat73

Jättesnyggt lillabunny...nu blir man sugen på att göra om sina egna *skrattar*

• ~emma~

hjartat73 - det förra priset jag fick var minst 7000. Då var det lite större stenar fast färre, så antalet carat var nog ungefär samma. Större stenar kostar iofs lite mer... men jag är nöjd :) Hoppas att de blir fina.

• ~emma~

Håller med hjartat73, lillabunny! Nu känns mina lite simpla, haha!

• hjartat73

den låter fin....har fortfarande inte bestämt mig för hur ringen ska se ut...huha...

• ~emma~

hjartat73 - det är ju bra att han är så snabb med att göra dem. Du har gott om tid på dig! Har du funderat vidare på vigselringen?

• jajj@

Hej på er igen

Jag ar suttit för mycket på Bt och tittat de senaste dagarna, så jag ligger sömlös och funderar på inbjudningskort och stämplar och buketter etc. Om det är någon som har något som ni vill visa, kan ni inte ta med det till fikat i kväll? Alltså om ni vill...

• jajj@

~emma~vi har tittat på ringar och kommit fram till att vi nog ska ha 720-5 i vitt guld från schalins. Den var ganska enkel och snygg.

• hjartat73

Jag har jättemycket funderingar på vigselringen....men kommer inte fram till ett beslut så det är tur det bara tar typ en vecka att göra den hos Alaska *ler*.

• ~emma~

jajj@ - vad kul! De ringarna är jättefina. Jag gillar också det enkla och rena. När tänker ni förlova er?
    Jag känner igen mig i din sömnlöshet! Undrar hur det kommer att vara en månad innan bröllopet... *suck*

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2