• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Ingen?!

• ~emma~

Jodå, tack jajja! Allt sådant som dukar mm ingår eftersom det är en restaurang. Funderar trots det på att skippa dukarna eftersom vi har ett lantligt tema. Vi kommer att betala per flaska, ska ha stora vinflaskor i bast stående på borden. Vet dock inte vad de kostar per styck, hoppas att det inte är för mycket! Dryckespaket har jag inte tänkt på, ska försöka att undvika det då.

• ~emma~

Oj, många fotbollstjejer! Själv var jag hästtjej innan killar blev mycket mer intressanta som hjartat73 sa :D

Tack för tipsen tjejer! Nu ringde de precis och sköt på träffen tills på torsdag. Men det är ok, då får jag äta världens godaste pizza där... *slurp*

• ~emma~

hjartat73 - troligen inte :D Men det är det värt. Ostbågar blev det igår också, PLUS kladdkaka *mums*.

Mascaran jag använder är en vanlig Isadora power, funkar bra. Men nästa gång ska jag testa Helena Rubensteins "Generous", för den har fått grymt bra kritik. Ska du göra hår och smink i Svedala?

• ~emma~

Ha ha, då är vi lika! Jag hatar också att göra sådant. Men varför Kävlinge?

• ~emma~

Wow! Vilket bra pris! På "min" salong tar de ca 1000 spänn, det tycker jag är lite mycket egentligen. Men jag kommer nog ändå att ta det där eftersom jag litar på dem, plus att salongen ligger 200 meter från min port... Vad får du ge för sminkningen då?

• ~emma~

Japp det ligger på gamla väster, Coffee maniac heter det, klockan 18. Man måste inte komma prick prick ;)

• ~emma~

79a - ja, ibland kan det nog vara bäst att ringa. Jag tycker att jag har fått ganska bra respons på mail (förutom där vi ska ha festen, haha), fast det har varit på andra sidan Skåne. Inte för att det nödvändigtvis spelar någon roll var det ligger :). Men ge dem du verkligen är intresserad av någon vecka, och ring dem sedan! Tyvärr måste man ligga på dem ganska mycket ibland, verkar det som.

• ~emma~

Ja Åhléns gillar jag också, handlar alltid hos dem numera.

• ~emma~

hjartat73 - jaha, vilken bra deal. Ska du dit och klippa dig innan, eller få provuppsättning?

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2