• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Låter bra! Då ska jag rappa på lite nu. Kan man cykla dit? Är det framkomligt?

• ~emma~

Jajja - vänta, kan vi säga fem över halv då?

• ~emma~

79a - känner igen det där! :D

• ~emma~

lillabunny - låter härligt! Var var ni någonstans?

• ~emma~

Ja vad bra att du sa det hjartat73. Jag måste också gå snart. I Kristianstad gick jag på ungdomsmottagningen eftersom de har en väldigt hög åldergräns där jämfört med Malmö. Men nu har man väl blivit vuxen ;)
    Hoppas verkligen att din son mår bättre snart hjartat73. Förstår att du oroar dig. Kramar

• ~emma~

lillabunny - var ni på Warmbadhuset? Där var jag i somras, det var jättemysigt!

• ~emma~

hjartat73 - usch, stackars er... hur mår du själv? Har förkylningen gått över?

• ~emma~

Vad härligt SimbaBimba! Ser fram emot bilder och en berättelse från er stora dag! Är lite nyfiken på vad du tyckte om Koh Chang, vilket hotell ni bodde på osv. Stort grattis än en gång!

• ~emma~

Hur gör man? - jag hade också gärna hållit dig sällskap, men ska också äta med sambon när han kommer hem vid fem. Ska iaf bli kul att fika ikväll! :)

• ~emma~

:D Jo, lite larvig är man ju. Men jag vill gärna äta innan jag sticker, tycker att det blir för sent med klockan nio som det brukar bli, haha!

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2