Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
Åh, idag är våra ringar färdiga, men vi hinner inte hämta dem förrän imorgon (sambon är på innebandyturnering idag). Lite smått störigt! Är nyfiken ju :D
Åh, idag är våra ringar färdiga, men vi hinner inte hämta dem förrän imorgon (sambon är på innebandyturnering idag). Lite smått störigt! Är nyfiken ju :D
Ja, jag lovar att lägga upp bilder!
Vi ska ha ca 50 gäster, lite svårt att säga så här i förväg. Men kyrkan tar max 50 sittande gäster. Ja, man vill ju inte att de ska bhöva stå, haha! :D
Här är förresten länken till gården: www.idalagard.se
Hunden heter också Emma :D
79a - jepp, allt ingår. Så priset är det ju inget fel på!
hjartat73 - 17 minuter låter inte dumt! Fast vår kommer att ta 45 min, eller max en timme. Så det är ganska lång tid att stå upp ;)
Då kanske Gislövs kyrka är bättre än Dalköpinge. Den kyrkan är också jättefin.
hjartat73 - ingen aning faktiskt. Vet inte om det blir det eller Moccasin.
79a - du får berätta hur det går!
hjartat73 -ja, caféet ligger vid Davidshalls torg, fastän inte på själva torget tror jag. Kul att din lille pojke mår bättre! Du följer med på tisdag då?
Vi har inte hämtat ringarna, men inspekterat dem :) Riktigt riktigt snygga blev de, tyckte vi! Det enda var att det var några knappt synliga fläckar på vitguldet, så de ska använda en starkare rhodinering på dem. Så det fixar de + gravyr tills på måndag, då vi ska hämta dem. Diamantringen var helt underbar... kul! :D
hjartat73 - då kanske vi var där samtidigt :) Jag har faktiskt ingen aning om caféets barnvänlighet, har aldrig varit där. Men någon annan kanske vet?
Aha, vi var där lite senare, kanske vid halv två...
Det är nog en hel del tror jag. I alla fall du jag, jajja, smurfen... tror att ruthie76 och 79a också kommer. Och så var det någon ny också. Har säkert glömt flera stycken!
Nu ska jag gå och göra mig i ordning, ska in till Lund och äta middag & slå klackarna i taket. Trevlig lördagskväll!