• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Halloj! Hoppas att ni har haft en mysig helg. Än är den inte över iofs. Själv är jag lite sliten idag, det blev rätt sent igår.

jajj@ - det var en lång flytt ;) Var huset fint?

lillabunny - grattis till skoköpet!

• ~emma~

jajj@ - tack för tipset! Var ligger Granit någonstans?
    Imorgon ska jag tvätta, men kan vi gå och shoppa inbjudningskort innan fikan på tisdag?
    Tack för i fredags, det var jättekul att träffa din blivande! Igår hade vi kul, åt mysig middag på Stäket i Lund, och var ganska länge på &Bar. Sedan åkte vi faktiskt in till Etage och dansade lite, haha!

• ~emma~

jajj@ - ok, då ska jag försöka ta mig till Granit på tisdag också! Visst kan du göra några inbjudningskort på prov, det är också rätt kul att sitta och pyssla lite :)

• ~emma~

Godmiddag! Ska bli kul att träffas imorgon igen. Hoppas att du kan komma den här gången hjartat73! Det måste ha varit en jobbig tid för er. Skönt att han mår bättre i alla fall.

• ~emma~

Japp, det låter bra jajja! Vi kanske kan träffas vid fyratiden?

• ~emma~

Utanför H&M på Gustav klockan fyra?

• ~emma~

hjartat73 - åh tycker du det? Vad glad jag blir!

• ~emma~

Tackar tackar! Det fanns en liknande ring med hälften diamanter och hälften safirer, som vi utgick ifrån, så det är väl en sorts "halvdesign" från vår sida ;)

Jag och sambon ska också till bröllopsmässan på söndag! Det blir inte på förmiddagen, är alldeles för morgontrött för det, men kanske efter lunch någon gång. Skulle vara kul att se er där!

• ~emma~

ruthie76 - Alaska guld på Mobilia. Samma ställe som hjartat73! Och någon annan, minns ej vem...

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2