• jajj@

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Hjärtat73, haha, jag har drömt om dina barn i natt, en var jättestor och en var jätteligten. Den minsta kunde prata!

• jajj@

Det är nog för att du pratade om dem igår...

• jajj@

Jo, det var lite så... Jag kommer ha stora problem med klänningen. Vigselförrättare är ju inte heller någon liten detalj, det är väl den största detaljen egentligen, men jag räknar med att få tag på en. Jag får väl börja jag efter en om ett år ungefär.

• jajj@

Servetter står inte med på min detaljlista än. Tänkte köpa från IKEA om dde inte tänker roa sig med att byta ut alla färger till nästa år. Hoppas inte!

• jajj@

Vi kan ju inte ha så mycket klart redan, då skulle man ju bli knäpp! Det är nog mer den stora biten som är klar, var och hur vilka som ska komma, färger och vem som ska göra maten. Sen får vi fila på vigselakten, sånger, ev dikter, utseende, blommor mm när det är dags. Annars skulle jag nog bli knäpp av att vänta ett år!!

• jajj@

~emma~ vad har restaurangen för färg på sina linneservetter, är de inte vita?

• jajj@

~emma~ det enda jag funderar på är det där med semestern, tänk om folk har bokat in resor redan innan de får inbjudningarna. Men man kan ju inte skicka dem i februari. Eller, förresten, är det sista mars eller sista februari man lämnar in semesteransökan?

• jajj@
    Då förstår jag! Men pappersservetter går ju lika bra, jag tycker att de är rätt fina. De i linneimitation, alltså.
Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2