Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
Hjärtat73, usch vad jobbigt! Är han bättre nu? Hade han astma eller är det pga förkylningen?
Hjärtat73, usch vad jobbigt! Är han bättre nu? Hade han astma eller är det pga förkylningen?
Hej hjärtat73!
Här verkar det ha varit lugnt, jag trodde att det som vanligt skulle ha skrivits massor! Hoppas sonen är bättre, det kan inte vara kul när ens barn mår dåligt.
Tjejer, förresten, är det någon som vet vart man vänder sig om man tex har kommit på att man väldigt snart behöver få ett nytt recept på p-piller i den här stan? Dum fråga kanske, men jag hittar inget. Är det vårdcentralen eller finns det något i stil med "familjeplaneringen" eller nåt sånt? Det är inte alltid lätt att vara ny...
Tack! Jag är så otroligt dålig på det där, det är samma sak varje år. Helt plötsligt så inser jag "va, bra en karta kvar?? Hur gick det till?" Att man aldrig lär sig!
Tack för tipsen lillabunny och hjärtat73! Nu gäller det ju bara för mig att välja vilket ställe jag ska gå till. Vårdcentralen eller citykliniken..hm... Man kanske kan kolla vilken som har tid snabbast.
Ser fram emot att träffas och fika i morgon, jag ska försöka att komma ihåg att betala för mig innan jag går den här gången. Annars kanske jag blir portad på coffee maniak.
Hur gör man? Jag kankse kan träffas tidigare, men jag vet inte än om det går. Jag kan återkomma när jag vet mer.
Hur gör man? Jag kan tyvärr inte komma tidigare, tänkte att jag skulle äta middag med min sambo innan jag går.
Det ska bli kul att träffa alla i kväll, hoppas att alla fortfarande ska komma!
~emma~, vad larviga vi är spm måste äta middag med våra sambos!
Jag vill också äta kakor, men jag brukar vara så mätt att jag inte orkar när vi ska fika! Kanske skulle skippa middagen så jag orkar äta kakor?
79a, jag tar med ett kort som jag ska visa dig så du kan bli lite färginspirerad.
Vad tråkigt att höra Hjärtat73, hoppas verkligen att han blir bättre. Infektioner kan ju sätta sig på luftvägarna ibland, vilken otur för er.