• jajj@

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Sprallig, jasså, en till! Roligt! Har du varit med och fikat någon gång eller är du ny?

• jajj@

Sprallig, vi har jättetrevligt, så kom gärna med och fika någon gång! Det finns alltid plats för fler! Vi finns även på den andra tråden som heter "nya vänner Malmö-Lund". Kanske lite förvirrande, men det har blivit så...

• jajj@

Sprallig: Jag tror att vi bor i malmö allihopa, så det blir nog inte fika i lund. Bor du där själv? Det finns ju en tråd med lundtjejer också, men då får du ju inte träffa oss.

• jajj@

Grattis Emma! Ska bli kul att se dig med den nya ringen!

Kram!

• jajj@

snäckan80: Jag har inte så mycket tips att ge, men de andra tjejerna har nog det!! Kom och fika med oss någon gång!

Både jag och 79a gifter oss nästa sommar, så du är inte den enda som är lite "tidigt" ute. Det verkar lite som att du har samma funderingar som jag. Min sambo och jag planerar borgerligt bröllop på svärföräldrarnas gård. Kul!

• jajj@

lillabunny: jag är lite intresserad av Teklas klännningar, så jag blev lite nyfiken. Jag tycker at de är jättesnygga. Är din lång eller kortare? Vad har du betalt för den (om man får fråga)?

• jajj@

Lillabunny: Såg just att du redan hade skrivit att den är ankellång.

• jajj@

Klart att jag också kommer! Särskilt om Tobias ska komma.

Fika Coffee Maniac ikväll

hjartat73
    ~emma~
    Ocikatten
    Svemerikanskt bröllop
    Jajja

Vem mer?

• jajj@

Hjärtat73, skulle du komma dit tidigare?

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2