Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
Och om du inte kan komma ikväll så får du väl trösta dig med att det kommer fler tillfällen.
Och om du inte kan komma ikväll så får du väl trösta dig med att det kommer fler tillfällen.
Jag också kanske blir lite sen...
Tack för igår, de var trevligt!
Ja det gör vi ~emma~, men det kan man ju få kosta på sig ibland.
Hej tjejer!
Håller med om att vi nästan borde sätta ihop trådarna, men vad skulle den nya tråden heta??
Jag har inget särskilt att säga idag, men jag hoppas att alla har det bra!
Hjärtat73, har lillen blivit bättre?
Hej hjärtat73, skönt att han är bättre! Visst borde vi få med båda rubrikerna, man får väl klura lite... Det har faktiskt blivit lite rörigt ibland, man skriver nästan samma sak i båda och så vet man inte var man ska fortsätta.
~emma~ jag vill höra allt!
Vi kanske ska fråga smurfen eftersom det var hon som startade den andra tråden. Man kan ju bara lägga en hänvisning i den till den här istället eller nåt.
Hej på er tjejer!
Hoppas att ni har haft en trevlig helg. Själv ha jag hjälpt en kompis att flytta hela dagen igår och kom hem därifrån idag. Det känns som att jag har varit borta i en evighet, inget BT på nästan två dygn!
Jag kom just på att jag kommer vara bortrest nästa helg, så jag kommer inte kunna gå på bröllopsmässan. Missar jag mycket?
Hej~emma~!
Huset var jättefint, jag blev lite avundsjuk faktiskt. Vi blev kvar där över natten också, det var trevligt. Vi drack vin och åt den obligatoriska flyttpizzan.
Jag hittade stora värmeljus på Granit idag, 49:- för 20 stycken. Tänkte bara att jag skulle säga det till dig, om det är billigare än de du hittat hittils. Vad ska du göra i morgon? Om du vill utnyttja min studentrabatt så är det bara att säga till! Jag kommer vara kvar här i morgon och på tisdag, sen åker jag på onsdag.
Hoppas att du hade kul i lördags!