• hjartat73

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

De enda spår jag har av min förkylning är sår på näsan *skrattar*.

Det som är jobbigt nu är att Lucas kommer lite i kläm när man behöver så mycket tid till Tobias och att när man är färdig med honom är man så trött att man inte riktigt orkar vara lika tålmodig som man brukar mot Lucas. Vilket han känner på sig och hittar på hyss för att få uppmärksamhet. Jag känner mig lite sliten men det går över när jag gifter mig

Ska blir riktigt kul att komma iväg ett par timmar imorgonkväll och drömma sig bort.

• hjartat73

Väntar med spänning SimbaBimba på fler foto *ler*. Grattis igen!

Kom hem kl fyra i morse efter ett besök hos barnakuten var där igen kl kvart i tio på förmiddagen idag....kom hem med fler mediciner en sorts inhalator och ska dit imorgon igen....*trött*...blir han inte bättre nu så finns det 50% chans att de lägger in honom imorgon...tveksamt om jag kommer ikväll *snyft*.

• hjartat73

Hade varit jättekul att träffa er också....vet att det kommer fler ggr men har sett fram emot ikväll jättelänge.

• hjartat73

Hej alla!

Så ledsen för att jag inte kunde följa med igår....har varit på barnakuten idag igen och äntligen börjar Tobias reagera på medicinerna han får och är på bättringsvägen . Känns skönt....

Hur gör man? Hovbrand är väl inte så vanligt efternamn för det är väl ditt efternamn eller? Känner en som heter så.

Får se om jag dyker upp på tisdagsfikan.....

• hjartat73

Vilken fotograf är det ni pratar om?

• hjartat73

Aha....*ler*...
    Har saknat dig jespers darling....

• hjartat73

Vi borde nog föra samma de två trådarna sedan när de blir avstängda och bara ha en tråd....ibland lite rörigt *ler*

• hjartat73

Ska vi fråga den andra tråden om de också kan tänka sig en tråd....

Vi borde kanske ta en helt ny så slipper vi välja.....

• hjartat73

Hur gör man? jag skickar mail till dig...

• hjartat73

Så roligt lillabunny....

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2