Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
Vet inte vad stället heter men hon heter Maria och det ligger vid järnvägsstationen. Min tärnas "plastmamma" jobbar där och det är hennes kollega jag ska gå till.
Vet inte vad stället heter men hon heter Maria och det ligger vid järnvägsstationen. Min tärnas "plastmamma" jobbar där och det är hennes kollega jag ska gå till.
Liten salong...sliten ser den ut att vara men hon verkar kanon.
Tror den hette ngt på F..typ Fantasia eller ngt...
Elemmire kul att du ska vara Söderslätts Bygdegård som oss....
Trevligt datum du valt...för det var väl den 14 oktober ni skulle vara där? Jag och sambon har varit tillsammans i 5 år då.
Jag skulle gärna vilja att du mailar bilder på annat sätt att ställa borden: lillan26@yahoo.se
Ang. tiaror...har du tittat i brudbutikerna? Glitter har också ett par st men vet inte pris på dem. På Nixas hemsida finns en del.
Grattis till vinsten!!!
Det var snygga kläder!!
Vissa klänningar på modevisningen var rent ut sagt hemska!!! Men smaken är som baken delad...
jajj@ du får inte missa träffen på torsdag...jag är ju FRISK... eller så frisk jag kan bli *skrattar*.
Jag har beslutsångest vad det gäller tårta....tycker Ultimate Cake har jättegoda tårtor men har även hört att Mimmas i Vellinge har det. Sedan det tredje är ju att Jan på Söderslätts Bygdegård rekommenderar en tjej som gör tårtor....
Elemmire glömde berätta vår meny:
(skulle fotograferat den och lagt ut det på sidan men jag har inte orkat så nu skriver jag den här *ler*)
Förrätt: Canapé med skagenröra rökt lax och kräftstjärtar
Varmrätt: Helstekt ryggbiff med Chilibearnaise och Pepparsås Classique, grönsaker enl. ök samt smörsvängda sommarpotatis med rosmarindoft
Dessert: Citronparfait med kiwisås och hembakat flarn
Ska bli så muuuuuummmmmmmsssss!!!
79a vi ska handla öl på flaska i Danmark och resten i Tyskland tror jag.
Priset för menyn inkl kaffe, servis, dukning och lokalhyra blir 325:- per kuvert. Hur priserna är för 2007 vågar jag inte svara på.
jajj@ så bra det kan bli fast minstingen visar tecken på att bli dålig igen men nu har vi nog bra koll på hur man inhalerar, så klarar jag en hel dag så måste sjutton sambon klara ett par timmar en kväll
79a javisst får man det...suveränt eller hur? Ska du ha lokalen till nästa år så bör du snart åka och titta på den för datumen försvinner snabbt. Vi tittade i april/maj förra året tror jag det var och bokad direkt....och vi var nog bland de första men sedan gick det snabbt vad jag förstår.
Ska bli kul att höra vad ni ska äta lillabunny *nyfiken*
Jag tittade lite på en lista som jag skrivit ut på vem i turordning som ska gifta sig och upptäckte att Småland/Skåne brud gifte sig i helgen :-O och näst på tur är bamsebull den 18/2.....sedan är kanske inte alla med på denna listan för det är nog en bland de första listor vi hade.
SimbaBimba kan inte du komma på torsdag...skulle gärna vilja se lite fler foto från ditt bröllop och gärna från din smekmånad också ?
Brudbutikerna har rea i typ augusti/september...tror jag köpte min klänning då förra året *ler*. *Fast det kanske kan bli lite tight med tid.
Jättefint med borden på det viset men som dig så vill jag nog flytta borden närmre honnörsbordet. Trevligt med hållaren till brudbuketten men jag tror jag ska försöka hitta plats till den på presentbordet...vill ju synas på fotona *linslusen*
18.00 på Coffee Maniac
Jodå Glücklick visst kan vi sammanfatta...jag vet nog var jag kan hitta en ganska ny lista, också får alla nya som inte är med får ursäkta att jag inte fått med alla också får de lägga in sig själv