• hjartat73

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

pov när jag gifte mig var ca 80 st gäster till bröllopet sedan var där ett par st som var nyfikna och då var det inte trångt, men det satt ngn på varje bänkrad tror jag iallafall. Jag skulle tippa på mellan 80-90 st iallafall (tror fler men vågar inte svara då jag inte varit i den kyrkan sedan dess).

lillabunny har du kollat på underkläder på kvinnligtunder i Åkarp?

Hur gör man? Vi ska skicka våra inbjudningskort i slutet av mars början av april och vill ha svar den 2 juni och gifter oss den 5 augusti.

• hjartat73

jespers darling ska du köpa din brudbukett i Kävlinge?

• hjartat73

Ja, lillabunny de är billiga men tyvärr inte bra läge när det gäller min bröllopsdag.....
    Ska göra mitt hår och make-up i Kävlinge, klä och fotograferas på Bergsgatan.

Jag tyckte kvinnligtunder var jättebra på underkläder!! Hon har från små till gigantiska meloner "Prackar" inte på dig ngt du inte vill ha. Hon gör allt för att göra dig nöjd!!

• hjartat73

Jag tycker de har vettiga priser....men det är så olika vad man normalt lägger på en bh.

• hjartat73

Gästernas namn
    inbjudes att med Er närvaro
    hedra vigselakten mellan

Våra namn

i Hyby lilla kyrka
    lördagen den 5 aug 2006
    klockan
    samt därefter intaga middag
    på Söderslätts bygdegård

Sedan ska det läggas till osa längst ner med sista datum och vilket tfnnr de ska ringa...

• hjartat73

Stackare gabbiz.....UVI är inge kul, inte ont i halsen heller

• hjartat73

Det är tur man har bröllopsplanerandet och pysslandet när man är sjuk

• hjartat73

jespers darling det är fika på torsdag den 8:e.
    Ska du köpa din brudbukett i Kävlinge?

Kramar

• hjartat73

Äldre man eller hur?
    Min kompis nämnde Bellis också tror jag så jag ville kolla med dig vad du tycker.
    Tänkte ta det i Kävlinge...ska ju fixa håret där också

• hjartat73

Okej bra då känns det som om jag provar gå till honom först *ler*.
    Nu ska jag gå och hålla mannen sällskap...

Kramar

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2