Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
lillabunny - det låter jättemysigt! Vad ska du ha för klänning?
lillabunny - det låter jättemysigt! Vad ska du ha för klänning?
Okej, jag tror att jag vet ungefär hur den ser ut - har sett en liknande i deras skyltfönster! De är riktigt snygga, deras klänningar.
Tack! Ja, jag är jättenöjd! Får inte gå upp ett gram bara ;)
snäckan80 - har du kollat www.sydfest.nu och www.logenilund.nu ? Annars verkar www.svabesholmskungsgard.se/index.html väldigt fint också. Vi ska bara vara 50 stycken så jag har inte så bra koll på lokalerna som tar fler personer!
FIKA! Vi är några stycken som tänkte träffas på Coffee Maniac imorgon klockan 19.30 (fast högst troligen finns det några där lite tidigare än så, bla hjartat73). Alla är välkomna! Du också såklart snäckan80!
Hej svejs! Jag ska också försöka att komma så snabbt jag kan. Är helt slut idag men blir kanske lite piggare efter middagen. Ska bli kul att ses i alla fall. Vi kan väl testa Smaklöken? Jajja, det är väl där vi gick in en gång? Sugarbaker - klart att du ska följa med! Om vi ska vara helt ärliga undrar jag om ens hälften vi pratar om berör bröllop, och ännu mindre tårtor ;)
jajja - ja jag antar det... jag provar där i alla fall, sticker snart!
Tack för trevligt sällskap som vanligt! Gökboet är mysigt men inte lika bra som Coffee Maniac tycker jag. Men det kanske berodde på att jag fick dricka en vanlig latte istället för den sedvanliga bimbo latten :D Och så saknade jag Coffee Maniacs uuuuunderbara chokladbollar *mums*
Hej! Jag vill också fika igen, som vanligt! Nästa vecka låter bra, jag kan alla dagar förutom måndag och torsdag (sambon fyller år). När kan ni andra? Synd att du inte hann se, HC!
Vilken sötnos man fick träffa igår, jag drömde om hans fladdrande ögonfransar inatt :D Hmmm, det verkar vara populärt att drömma om honom, haha!
Oups, jag missade att läsa den sista sidan. hjartat73 - vad tråkigt :( Hoppas att ni inte blir sjuka igen. Tröttheten känner jag igen - jag somnade i soffan idag igen!