• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Jag stannar nog också hemma ikväll, känner mig inte riktigt kry :(

Vi kan väl bestämma en ny fika snart?

• ~emma~

jajja - är han förkyld eller är det något annat?

• ~emma~

Jepp, fast det är inte så farligt. Men jag fryser och min hals har svullnat upp, så det kanske är något på gång. Eller så inbillar jag mig precis som din käre sambo =)

• ~emma~

Bettan, Skåne - det hade jag gärna gjort, men tror tyvärr inte att jag mår så mycket bättre redan imorgon...

• ~emma~

Förlåt, nu måste jag vara lite neggo. Igår fick jag reda på att det var klydd med våra flygbiljetter, så att vi måste boka om resan. Efter många diskussioner har vi bestämt oss för att ta en veckas smekmånad istället, och åka längre till vintern. Jag vet ju inte hur min situation ser ut i sommar, så det bli nog bäst så. Fast en vecka känns ju väldigt litet...

Inte nog med det, idag ringde jag frisören, och ingen av dem kunde ställa upp den 1 juli. Och det kändes ju också lite jobbigt, vad gör jag nu? Nu måste jag hitta ny frisör och makeupartist. Förslag på bra frisörer emottages tacksamt :)

• ~emma~

Jo, vi skulle kanske kunna ta en fika imorgon? Vad säger ni?

Lemice - det har jag också hört. Vad tar de för en uppsättning där?

HC - tack, men det är just Headon som jag klipper mig hos och som inte hade tid... Larsson och Lange verkar verkligen duktiga men har ganska saftiga priser tror jag... ville ju ha Headon :(

• ~emma~

H.C - förresten, krya på dig!
    Du också lillabunny, även om det är rätt naturligt ;)

• ~emma~

Ja just det, hårkällaren eller något sådant? Ska kolla upp det också... tack :)

• ~emma~

Vad roligt hjartat73! Har du börjat fila på infobladet än?

• ~emma~

Förresten, är det någon som vill fika kl 18 på Coffee Maniac idag?

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2