• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

H.C - hmmm, jag har samma problem som du, har också funderat på att strunta i det helt och hållet! Det blir ju rätt så ekonomiskt i alla fall :D Vad är det för ring du har köpt? Har du bild på den?

• ~emma~

Jättefin ring, HC :)
    Jag hade tänkt att göra precis som du säger, hjartat73. Mitt problem är att jag har jättesvårt att hitta en axelbandslös bh som sitter bra. Idag hittade jag en, men den var också jättedyr. Jag går hellre utan än att ha en som trillar ner :D Fy, gå och dra i den hela kvällen... Det är därför det är så bra med korsetter också, allt sitter liksom på plats :)

• ~emma~

Bettan, Skåne - hihi, där var jag också idag (den du berättade om först). Dyrt, men super service. Den andra vet jag inte vad det är för någon. Inne på Holmgången hade de bättre priser, men jag hittade inget idag. Får nog gå en runda till om några veckor...

• ~emma~

Julibrud - 06
    Självklart, välkommen :) Den 15 juli har vi ett par tjejer till här inne som ska gifta sig. Var ska du ha bröllopet?

• ~emma~

hjartat73 - nej där har jag inte varit, man kanske ska ta och åka dit någon dag. Jag har hört mycket positivt om det stället, från dig bland annat :) Jag har inte korsettsnörning på klänningen, bara blixtlås.

• ~emma~

Haha, 2000 svar ska vi nog kunna fixa, eller hur?! :D

• ~emma~

Kan inte du berätta din storlek istället? :D :D Nä då, jag har 75D/70E, det beror lite på modellen.

• ~emma~

Haha, nej den passar nog inte, det har jag aldrig ens provat :D

• ~emma~

Ja det är klart, det kan ju vara bra att testa :) Det låter bra att den sitter som berget, det tycker jag att de oftast inte gör! Det är nog något fel på mig, haha!

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2