Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
Hjärtat73, bra idé om att uppdatera listan, vi kanske kan få in oss som gifter oss nästa år också... Det är säkert fler än jag och 79a. Jag vill också vara med!!!
Hjärtat73, bra idé om att uppdatera listan, vi kanske kan få in oss som gifter oss nästa år också... Det är säkert fler än jag och 79a. Jag vill också vara med!!!
fru tybergius, är det en sömmerska ni känner som ska sy din klänning eller är det en "riktig" (om du förstår vad jag menar...) Jag vet ungefär hur jag vill att min klänning ska se ut, men jag vet inte om jag törs sy den själv. Nu är det iofs inte aktuellt förrän nästa år, men det kan ju vara bra att få lite tips redan nu.
Är din kompis intresserad av att sy till någon annan också kanske tror du...?
79a, vi har tittat på en helg i slutet av augisti, men vi är inte säkra. Det vore toppen om man kunde få reda på hur vädret kommer att vara i augusti/september nästa år eftersom vi verkligen vill att det ska var möjligt att vara ute också... Vi funderar faktiskt på att duka upp bord i alla fall, utomhus, om det är fint väder.
fru tybergius
vi ska inte gifta oss förrän nästa år, så jag törs inte sy någon klänning förrän då. Man vet ju aldrig hur man ser ut om ett år. men du får jättegärna kolla med henne!!
Tyvärr inte...
Men visst vore det toppen om man kunde det!!
Eller om man bodde i et land med lite stabilare klimat...
Vi har valt augusti eftersom det inte ligger mitt i semestern och dessutom så har det varit ganska så bra väder då de senaste åren. Men man kan ju aldrig räkna med det.
fru tybergius
Vi tänkte ungefär likadant, så vi kan ha semester i anslutning till bröllopet. Jag hoppas verkligen att jag är klar med skolan då och har ett jobb istället, men man vet ju aldrig... Vad pluggar du?