Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
Hjärtat73, stackare! Hoppas att barnen håller sig friska den här gången då... Liten var väldigt söt måste jag säga, jag träffar honom gärna igen (om han lovar att inte flirta med andra...).
Hjärtat73, stackare! Hoppas att barnen håller sig friska den här gången då... Liten var väldigt söt måste jag säga, jag träffar honom gärna igen (om han lovar att inte flirta med andra...).
Smurfen, släng ut en fråga till alla på BT, det finns säkert många som vill dela med sig!
Om inbjudan alltså... Eller kolla gamla trådar, det finns jättemycket skrivet om inbjudningar....
Svemerikanskt bröllop, är de kända för att ha dålig service på Gökboet? Jag tyckte att han var otrevlig och sur och läxade upp mig angående hur man _egentligen_ gör en latte...
Hjärtat73, det var den äldre som jag handlade av. Jag undrade om det var espresso i deras caffe con leche och då sa han spydigt att det är samma sak som caffe latte fast på ett annat språk... Sen sa jag att jag inte ville ha skum i min latte och då undade han var jag brukade dricka kaffe någonstans. Besserwisser...
~emma~ är du sjuk? Hoppas att du kryar på dig och blir bättre snart igen!
Kram
Svemerikanskt bröllop: Ojdå, det låter som att du har haft riktig otur där! Då kanske jag ska se mig som trevligt behandlad, mig var han ju bara lite nonchalant emot... Man blir ju inte så sugen på att gå tillbaka till ett ställe när personalen är sådär.
Vad jobbigt Hjärtat73!! Stckars lilla pojken... Hoppas verkligen att ni blir bra efter det här!
~emma~ är du så sjuk så att du är hemma från jobbet?
~emma~ jag är hemma, ska ta en prommenad senare idag, kanske ska gå förbi dig med glass?